پیروزی واریرز بر کینگز و ثبت رکورد بیشترین پرتاب های سه امتیازی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه رقابت های هفته دوازدهم ان بی ای، شنبه شب گلدن استیت واریرز به مصاف ساکرامنتو کینگز رفت و میزبان خود را با نتیجه 123-127 شکست داد.

استفن کری با 10 پرتاب سه امتیازی موفق در مجموع 42 امتیاز برای واریرز به دست آورد و در پیروزی تیمش بسیار نقش آفرین شد.

این دیدار بیشترین تعداد پرتاب های سه امتیازی را دربرداشت و با 41 پرتاب سه امتیازی از سوی دو تیم به یک رکورد در تاریخ ان بی ای تبدیل شد. پیشتر این رکورد با 40 پرتاب سه امتیازی متعلق به دیدار مینه سوتا تیمبرولوز و کلولند کاوالیرز در فصل گذشته بود.

کری 20 امتیاز از 42 امتیاز خود را تنها در کوارتر چهارم به دست آورد. دریموند گرین نیز در این دیدار نقشی کلیدی و پررنگ ایفا کرد و با توپ ربایی از دی آرون فاکس و پاس دادن به آندره ایگودالا در دقیقه پایانی بازی یک الیوپ تعیین کننده برای واریرز به ارمغان آورد.

کری شب بزرگ و مهم خود را با دو پرتاب آزاد قاطعانه، آن هم در حالی که تنها 9.4 ثانیه به اتمام بازی مانده بود، به پایان رساند. با این برد واریرز به سومین پیروزی پیاپی خود دست یافت و از اندوه باخت خانگی خود به هیوستون در وقت اضافه در دو شب قبل کاست.

علاوه بر کری، کوین دورانت 29 امتیاز و 9 پاس گل، کلی تامپسون 20 امتیاز، گرین 12 امتیاز، 7 ریباند و 7 پاس گل، و کوئین کوک 10 امتیاز برای واریرز به ثبت رساندند.

بادی هیلد با 8 پرتاب سه امتیازی موفق از 13 پرتاب خود در مجموع 32 امتیاز برای کینگز کسب کرد که امتیاز بالایی در طول دوران حرفه ای او محسوب می شود. با وجود این، کینگز برای سومین بار متوالی در این فصل با اختلاف امتیاز 1، 5 و 4 به گلدن استیت باخت.

جاستین جکسون با 5 پرتاب سه امتیازی موفق جمعا 28 امتیاز برای ساکرامنتو کسب کرد. بوگدان بوگدانوویچ، ویلی کولی-استین و نمانجا بجلیکا نیز به ترتیب 17، 14 و 12 امتیاز برای این تیم به دست آوردند.

در حال حاضر گلدن استیت واریرز رتبه سوم و ساکرامنتو کینگز رتبه دهم جدول کنفرانس غرب را دارا هستند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای