پیروزی ویزاردز بر سانز با بالاترین امتیاز طی دهه اخیر

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه رقابت های هفته دهم ان بی ای، واشنگتن ویزاردز موفق شد میهمان خود فینیکس سانز را با نتیجه 146-149 شکست دهد. عدد 295 که جمع امتیازات این دو تیم در این دیدار است بالاترین رقم امتیازات به دست آمده در یک بازی از آوریل 2008 تا کنون است. این رکورد پیشتر متعلق به بازی دو تیم دنور ناگتس و سیاتل سوپرسونیکس با رقم 298 بود.

از ده سال پیش تا کنون، فینیکس اولین تیمی است که با کسب 145 امتیاز طی یک دیدار، بازی را واگذار کرده است.

در غیاب جان وال، ستاره تیم ویزاردز، بردلی بیل موفق شد با ثبت اولین تریپل دبل خود و کسب 40 امتیاز، 11 ریباند و 15 پاس گل برای تیم خود پیروزی را به ارمغان بیاورد. بیل تنها در وقت اضافه سوم 10 امتیاز به دست آورد.

دوین بوکر با لی آپ خود در زمانی که تنها 11 ثانیه تا پایان دیدار باقی مانده بود نتیجه را 146-147 به سود فینیکس سانز تغییر داد اما جف گرین از تیم ویزاردز دو پرتاب آزاد خود را به گل تبدیل کرد و پرتاب 3 امتیازی وارن نیز کاری را برای فینیکس از پیش نبرد و همه این تلاش ها در نهایت به پیروزی تیم میزبان انجامید.

توماس براینت با ارائه یک نمایش زیبا 31 امتیاز برای ویزاردز کسب کرد. او پنجمین بازیکن در تاریخ ان بی ای است که هر 14 پرتاب خود را گل کرد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای