پیروزی پلیکانز بر راکتس: دبل دبل هاردن کافی نبود

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سه شنبه شب درهفته شانزدهم رقابت های ان بی ای، دیداری بین دو تیم هیوستون راکتس و نیو اورلینز پلیکانز در تویوتا سنتر صورت گرفت که با نتیجه 116-121 به سود نیو اورلینز پایان یافت.

جلیل اوکافور برای دومین بار متوالی امتیاز بالایی کسب کرد. او با 27 امتیاز و 12 ریباند موفق به ثبت دبل دبل شد.  جرو هالیدی با 19 امتیاز، 6 ریباند، 8 پاس گل و 6 بلاک بازی تاثیرگذاری برای پلیکانز به نمایش گذاشت. پلیکانز که همچنان از درخواست آنتونی دیویس برای ترک تیمش و پیوستن به تیمی دیگری بهت زده است در دیدار سه شنبه شب از 6 بازیکن برتر ذخیره خود پنج بازیکن را در اختیار نداشت و بنابراین نمایش درخشان هالیدی برای این تیم بسیار حیاتی بود.

جیمز هاردن 37 امتیاز برای راکتس به دست آورد تا بیست و چهارمین بازی متوالی 30+ امتیازی خود را پشت سر بگذارد. او 11 ریباند نیز به ثبت رساند اما از 32 پرتاب تنها 11 پرتاب موفق داشت.

پلیکانز در کوارتر سوم از راکتس 15 امتیاز عقب افتاد و تا دو دقیقه پایانی کوارتر سوم نتوانست برتری را از آنِ خود کند. در اواخر کوارتر سوم با لی آپ کنریچ ویلیامز فاصله امتیازات دو تیم به 2 کاهش یافت و پلیکانز که جسارت خود را باز یافته بود توانست در کوارتر چهارم 12 امتیاز از حریف پیش بیفتد.

6 بازیکن پلیکانز امتیازات دو رقمی کسب کردند و این تیم 51.1 در صد از شوت ها را به خود اختصاص داد.

در حال حاضر هیوستون راکتس و نیو اورلینز پلیکانز به ترتیب در جایگاه های پنجم و دوازدهم جدول کنفرانس غرب قرار دارند.

 مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای