پیش‌بازی لیگ برتر | استقلال در اندیشه اولین پیروزی بدون استراماچونی!

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، تیم فوتبال استقلال تهران در دومین دیدار بدون استراماچونی عصر فردا به مصاف شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت. این تقابل از هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

استقلال که بعد از استعفای استراماچونی روزگار عجیبی را سپری می‌‎‌کند هفته گذشته مقابل پیکان در غیاب استراماچونی به تساوی دو بر دو رسید و سه امتیاز حساس را از دست داد. حالا در هفته پانزدهم هم تا لحظه نگارش این مطلب، استراماچونی به ایران برنگشته و ظاهرا باید دومین هفته متوالی بازیکنان استقلال بدون کادر فنی خود به زمین بروند.

استقلال شش مسابقه پیاپی در لیگ را برد پشت سر گذاشت و توانست با یک بازی بیشتر بعد از 4 سال به صدر جدول برسد اما با تساوی مقابل پیکان حالا سپاهان و پرسپولیس را در یک قدمی خود می‌بیند. شاهین بوشهر اما بعد از روی کار آمدن سرمربی کروات خود روزهای بهتری را تجربه می کند. این تیم که تا پایان هفته نهم فقط یک امتیاز کسب کرده بود حالا طی 5 هفته اخیر با مربی جدید خود 5 تساوی بدست آورده است. نکته امیدوارکننده اینکه شاهینی ها در دو دیدار خارج از خانه 2 مساوی کسب کردند و دو بار هم موفق به کسب کلین شیت شده‌اند.

شاهین در صورت پیروزی و متوقف کردن استقلال می تواند بعد از هفته ها از قعر جدول فاصله بگیرد و استقلال را نیز به رتبه دوم و یا حتی سوم نزول دهد.