پیش بازی (پارس جنوبی جم-سپاهان اصفهان) هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه ؛از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های پارس جنوبی و سپاهان از ساعت 18:00 در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم خواهند رفت.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم که به دلیل مشکلات مالی، این روزها شرایط نسبتا سختی را پشت سر می گذارد، در هفته های اخیر نتایج خوبی را به دست نیاورده است. شاگردان فراز کمالوند در آخرین دیدار خود به مصاف استقلال رفتند و با ۲ گل مغلوب بازیکنان استراماچونی شدند.البته می توان گفت اشتباهات داوری هم در باخت جمی ها نقش بسیاری داشت . پارس جنوبی با 6 گل زده و 9 گل خورده، از تفاضل گل خوبی برخوردار نیست.

در سوی دیگر، شاگردان امیرقلعه نویی که در صدر جدول رده بندی را در اختیار دارند، در آخرین دیدار خود مقابل سایپا به تساوی 0-0 رسیدند تا با تراکتورسازی هم امتیاز شده و فقط به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار بگیرند. امیرقلعه نویی به خوبی می دانند که در صورت لغزش در برابر پارس جنوبی، احتمال از دست رفتن صدر جدول وجود دارد.طلایی پوشان اصفهان با 10 گل زده و 0 گل خورده، بهترین خط دفاع لیگ برتر را در اختیار دارند. پیام نیازمند، در این فصل رقابت های لیگ برتر گلی را دریافت نکرده است و به تازگی رکورد بسته نگاه داشتن دروازه را در اختیار خود قرار داده است.