چرا مطالبات تبلیغات محیطی پرداخت نمی‌شود؟

طبق قراردادی که باشگاه استقلال با کارگزار خود منعقد کرده است، کف تعهد کارگزار در فصل جاری ۵۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، چرا باشگاه استقلال به سازمان لیگ پولی نداده است؟ طبق قراردادی که باشگاه استقلال با کارگزار خود منعقد کرده است، کف تعهد کارگزار در فصل جاری ۵۰۰ میلیارد تومان است و در صورت افزایش درآمد کارگزار، باشگاه از این درآمدها سهم بالایی خواهد برد. همچنین ۱۵۰ میلیارد تومان از تعهد کارگزار مربوط به تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی باشگاه استقلال است.

طبق قرارداد منعقد شده میان مدیران استقلال و سازمان لیگ، باشگاه استقلال در مجموع بازی‌های باقی مانده خانگی خود (غیر از داربی پایتخت که باشگاه استقلال اعلام کرد سهم سازمان لیگ پرداخت شده است) باید مبلغ ۴۰ میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت کند. برای هر بازی حدود ۵ و نیم میلیارد تومان درآمد خالص برای باشگاه استقلال در زمینه تبلیغات محیطی وجود خواهد داشت.

با وجود این اعداد و ارقام و درآمدهای ذکر شده، بعد از ۳ بازی خانگی، باشگاه استقلال هنوز نتوانسته پولی به سازمان لیگ پرداخت کند. طبق مدیران باشگاه استقلال در قراردادی که با کارگزار خود صورت دادند، قید کردند که تمام پول‌حاصل از درآمدهای موجود، به حساب باشگاه واریز می‌شود و کارگزار باشگاه با توجه به درآمدهای موجود از باشگاه استقلال دریافتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:
منشی زاده: استقلال همیشه نیم فصل دوم قهرمانی را از دست می دهد
احتمال جدایی مهری از استقلال در نیم فصل

انتهای پیام /