چیرگی مقتدرانه باکس در مقابل هاوکس

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه رقابت های هفته دوازدهم ان بی ای، جمعه شب میلواکی باکس موفق شد میهمان خود آتلانتا هاوکس را با نتیجه 144-112 شکست دهد.

همه پنج بازیکنی که از ابتدا در ترکیب میلواکی بودند توانستند در این دیدار امتیازات دو رقمی کسب کنند. پیروزی میلواکی در این دیدار تحت هدایت مایک بودنهالزر مربی فعلی باکس و مربی سابق هاوکس بسیار طنین انداز شد.

کریس میدلتون و مالکوم بروگدن هر یک 19 امتیاز برای باکس کسب کردند و یانیس آنته توکونمپو، اریک بلدسو و بروک لوپز نیز به ترتیب 16، 14 و 10 امتیاز برای این تیم به دست آوردند. هیچ یک از بازیکنان شروع کننده میلواکی بیش از 22 دقیقه بازی نکردند.

از بهار گذشته یعنی از زمانی که بودنهالزر مربی سابق هاوکس از این تیم جدا شد، این اولین بار بود که او با تیم پیشین خود روبرو می شد.

برد میلواکی در این دیدار که پنجمین پیروزی متوالی آنها نیز بود، این تیم را در صدر جدول کنفرانس شرق و بالای تورنتو رپترز نشاند. میلواکی از 10 بازی اخیر خود در 7 بازی به پیروزی دست یافته است.

آنته توکونمپو تنها 5 دقیقه بازی کرد اما در همین مدت زمان کوتاه بیست و پنجمین دبل دبل فصل خود را به همراه 10 پاس گل و 8 ریباند به ثبت رساند.

برای تیم هاوکس، دی آندره بمبری 19 امتیاز ، دواین ددمون 14 امتیاز، الکس لن 12 امتیاز و 8 ریباند و جان کولینز 12 امتیاز و 7 ریباند به دست آوردند. تری یانگ نیز 13 امتیاز و 10 پاس گل به ثبت رساند.

تیم باکس از همان ابتدای بازی چیرگی خود بر هاوکس را نشان داد و در کوارتر اول نتیجه درخشان 43-14 را گرفت و در نیمه اول 76-43 پیش افتاد. این امتیاز کمترین امتیازی است که تیم هاوکس در تمام فصول گرفته است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای