کالدرون: خیلی دوست دارم به ایران برگردم

تا جایی که بتوانم بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنم، در حال حاضر چون خودم مشغول مربیگری در تیم خورفکان امارات هستم، نتایج تیم را بیشتر از بازی‌هایش می‌بینم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گابریل کالدرون سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: فوتبال یک ورزش گروهی است و شما به ‌تک‌تک بازیکنان نیاز خواهید داشت. دوست ندارم به فوتبال به صورت فردی نگاه کنم، اما مشخص است که در حال حاضر مهدی طارمی و سردار آزمون بازیکنان برتر فوتبال ایران هستند.پرسپولیس و هوادارانش همیشه در قلب من خواهند بود، خیلی دوست دارم به ایران برگردم، ایران کشور فوتبالی است و مردم آن همیشه به من محبت زیادی داشتند و در آنجا احساس راحتی می‌کردم. دوست ندارم در مورد پیشنهادات و شایعات صحبت کنم.

وی افزود:تا جایی که بتوانم بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنم، در حال حاضر چون خودم مشغول مربیگری در تیم خورفکان امارات هستم، نتایج تیم را بیشتر از بازی‌هایش می‌بینم. من در جایگاهی نیستم که کار مربی دیگری از جمله گل‌محمدی را ارزیابی کنم، مطمئناً گل‌محمدی سعی می‌کند مانند همه ما در هر بازی برنده شود، هر مربی سبک کار و بازی خود را دارد و همه این سبک‌ها قابل احترام هستند.

بیشتر بخوانید:
کالدرون پیشنهاد باشگاه الزمالک مصر را رد کرد+عکس
رادوشوویچ راه پول درآوردن را از استراماچونی و کالدرون یاد گرفت
پول کالدرون را با ارز نیمایی دارو و اقلام اساسی پرداخت شده است

انتهای پیام /