کری خوانی انریکه: هیچ تیمی دوست ندارد به قرعه ما بخورد

سرمربی پاری سن ژرمن از صعود تیمش به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است و مدعی شد که هیچ تیمی دوست ندارد که در مرحله حذفی به قرعه پاری سن ژرمن بخورد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از RMC، پاری سن ژرمن در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بوروسیا دورتموند رفت.

این بازی برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هر دو تیم راهی دور بعد شود.

پاری سن ژرمن با ۸ امتیاز و به عنوان تیم دور راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شد این درحالی است که انتظار می‌رفت شاگردان انریکه در این گروه به عنوان تیم اول راهی دور بعد شوند.

انریکه بعد از بازی گفت: ما هم‌چنان در قید حیات هستیم و براین باور هستم که هیچ تیمی دوست ندارد که در یک هشتم نهایی به قرعه پاری سن ژرمن بخورد و این نشان از قدرت ما می‌دهد.

او ادامه داد: من از نمایش تیم راضی هستم و براین باور هستم که گامی روبه جلو برداشتیم. قطعا ما نقاط ضعف‌هایی داریم که آن‌ها را بررسی می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تا برطرف شوند. به بازیکنان به خاطر صعود به دور بعد تبریک می‌گویم. ما باید در مراحل بعدی بهتر از این ظاهر شویم.

سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن در پایان گفت: قطعا ما به دنبال صدرنشینی بودیم و این را قبل از بازی با دورتموند هم به بازیکنان گفتم. به بازیکنان گفتم که تنها به پیروزی و صدرنشینی فکر کنند البته به آن‌ها هم گفتم که زیاد ریسک نکنند چرا که نباید در این بازی بازنده باشیم.

گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی حاکی از این است که ام‌باپه از این اظهار نظر انریکه ناراحت و عصبانی شده است و همین باعث درگیری لفظی او با سرمربی تیم شده است چرا که مهاجم سرشناش و محبوب تیم پاریسی تنها به فوتبال هجومی و کسب پیروزی علاقمند است.

انتهای پیام/