کفاشیان : اگر موضوع را هر بار به شکلی از سرمان باز کنیم، AFC متوجه می‌شود

اگر موضوع را هر بار به شکلی از سرمان باز کنیم، AFC متوجه می‌شود. مدیران به برنامه بلندمدت فکر نمی‌کنند و یک سازمان باید محکم مقابل این اتفاق بایستد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: اگر موضوع را هر بار به شکلی از سرمان باز کنیم، AFC متوجه می‌شود. مدیران به برنامه بلندمدت فکر نمی‌کنند و یک سازمان باید محکم مقابل این اتفاق بایستد. وقتی حق پخش تلویزیونی درست نیست و مسائل قانونی باشگاه حل نمی‌شود، مدیر باشگاه نمی‌تواند مشکلات را حل کند.

وی افزود: برای حل مشکلات ابتدای کار با مدیران باشگاه‌ها جلسه می‌گذاشتیم، اما آن مدیران برکنار می‌شدند یا درگیر باشگاه‌ها بودند. از ابتدای حضورم در فدراسیون فوتبال گفتم فدراسیون نهادی مستقل و غیردولتی است، اما وزارت ورزش یکی از موانع بود.ممکن است مهلت یک ساله فیفا بابت اصلاح اساسنامه به پایان برسد، فوتبال ایران به مشکل بخورد. AFC نگاه ویژه‌ای به استقلال و پرسپولیس دارد و آنها در بسیاری از فاکتورها اول هستند

کفاشیان در پایان گفت: کنفدراسیون دوست ندارد بچه‌های خوب و ممتازش از صحنه حذف شوند. برخی مسائل از مدیریت باشگاه خارج است و به حمایت دولت و مجلس نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:
استوری جدید علی کریمی خطاب به کفاشیان: شما چگونه وارد فوتبال شدید؟
علی کفاشیان: بهتر است رئیس فدراسیون، فوتبالی باشد/ امیدوارم مارک ویلموتس در دادگاه CAS…
بهاروند: کفاشیان بهترین دوست من است/ هدف شان تخریب فوتبال است

انتهای پیام /