گلدن استیت در نبرد با دنور رکورد بیشترین امتیاز در کوارتر اول را شکست

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در هفته چهاردم از رقابت های ان بی ای سه شنبه شب در نبرد بین دو تیم تراز اول کنفرانس غرب، گلدن استیت واریرز و دنور ناگتس به مصاف یکدیگر رفتند و واریرز موفق شد میزبان خود را با نتیجه 111-142 شکست دهد.

گلدن استیت تنها در کوارتر اول 51 امتیاز کسب کرد تا دنور ناگتس را که در بالای جدول کنفرانس غرب است در هم بکوبد. کسب چنین امتیازی بالایی تنها در یک کوارتر یک رکورد در ان بی ای محسوب می شود. پیش از این، پنج تیم توانسته بودند رکورد 50 امتیاز را به ثبت برسانند که آخرین شان فینیکس سانز در 10 نوامبر 1990 بود.

استفن کری و کلی تامپسون هر یک 31 امتیاز به دست آوردند و کوین دورانت 27 امتیاز به امتیازات گلدن استیت افزود. دورانت در کوارتر اول 17 امتیاز کسب کرد.

واریرز 53.8 درصد از پرتاب هایش سه امتیازی بود. این تیم 10 پرتاب سه امتیازی در کوارتر اول به ثبت رساند و از 39 پرتاب این تیم 21 پرتاب از فاصله بسیار دور بود.

ملک بیزلی 22 امتیاز، جمال موری 21 امتیاز، و نیکولا یوکیچ 17 امتیاز و 8 پاس گل برای دنور به ثبت رساندند. دنور در 12 بازی خانگی متوالی خود پیوسته پیروز شده بود اما با شکست در دیدار دیشب این روند متوقف شد.

در کوارتر دوم فاصله امتیاز گلدن استیت و دنور به 23 رسید و در پایان نیمه اول نتیجه 79-60 به سود واریرز شد.

واریرز در کوارتر سوم هم از پا ننشست. تامپسون کوارتر سوم را با یک پرتاب سه امتیازی آغاز کرد و کری با افزودن 5 امتیاز واریرز را به برتری 66-89 رساندند و در نهایت با برتری 83-112 وارد کوارتر چهارم شدند . اگرچه در کوارتر پایانی ، دو تیم امتیازاتی نزدیک به هم کسب کردند اما به دلیل فاصله قابل توجه امتیازات کاری از دنور برنیامد و تن به شکست داد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای