گیگز : اعتراف می‌کنم لیورپول امسال فوق‌العاده است

فوق‌العاده است که می‌بینم بازیکنان جوان و شجاع آکادمی به تیم اصلی می‌رسند. آن‌ها به بازی بیش از حد فکر نمی‌کنند و تنها خودشان را ابراز می‌کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،رایان گیگز در گفت و گو با اسکای اسپرت گفته: فکر می‌کنم با توجه به چیزی که مشاهده می‌کنیم لیورپول تیم فوق‌العاده‌ای است که با مربیگری کلوپ به این درجه از موفقیت رسیده. به عنوان یک هوادار منچستریونایتد دردناک است که این مسئله را اعتراف کنم اما آن‌ها فصل بی‌نظیری داشته‌اند.
گیگز در ادامه گفت:  مشخص است که آن‌ها قهرمان لیگ می‌شوند و شایسته این عنوان هستند. لیورپولی‌ها ۲ فصل فوق‌العاده را پشت سر گذاشته‌اند. دیدن بازی آن‌ها لذت‌بخش است. نکات زیادی از بازی آن‌ها یاد گرفته‌ام. نکاتی درباره سبک بازی آن‌ها که می‌خواهم آن‌ها را در تیم ولز به کار گیرم. امیدوارم منچستری‌ها این فاصله به وجود آمده بین تیم و لیورپول را از بین ببرند و به آن‌ها برسند اما باید از لیورپولی‌ها تمجید کرد.
گیگز درباره بازیکنان جوان فوتبال اروپا گفته: فوق‌العاده است که می‌بینم بازیکنان جوان و شجاع آکادمی به تیم اصلی می‌رسند. آن‌ها به بازی بیش از حد فکر نمی‌کنند و تنها خودشان را ابراز می‌کنند. به سانچو نگاه کنید که سیتی را ترک کرد و در سن پایین به یک کشور دیگر رفت. او حالا بازیکن متفاوتی شده است. هم‌تیمی او هالند هم عالی است و گل‌های زیادی به ثمر رسانده. بازیکنان جوان خوب زیادی در تیم ملی ولز حضور دارند که می‌توانم از دیوید بروک، دنیل جیمز و آمپادو به عنوان نمونه نام ببرم.