یک پرسپولیسی ترس را به جان کریم بنزما و رفقا انداخت

همگروه شدن تیم سپاهان با الاتحاد عربستان تداعی کننده اتفاقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهد بود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ یکی از ستاره‌های سابق تیم پرسپولیس که پس از بازی در کشورهای خارجی حالا در تیم سپاهان توپ می‌زند خاطرات زیادی از رویارویی مقابل ستاره‌های بزرگ جهان در جام جهانی دارد.

رامین رضاییان مدافع تیم سپاهان که فصل گذشته نیز یکی از مهره‌های تاثیرگذار در رسیدن این تیم به مقام نایب قهرمانی بود در دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یکی از خاطره سازترین فوتبالیست‌های کارلوس کیروش به شمار می‌رفت.

تقابل دائمی رامین رضاییان با کریستیانو رونالدو و محدودیت‌هایی که برای این بازیکن سرشناس در آن دیدار به وجود آورده بود نه تنها از نگاه کارشناسان فوتبالی در سطح جهان جلب توجه کرد بلکه خاطره شیرینی برای علاقه‌مندان به فوتبال در کشورمان نیز به وجود آورد.

گرچه کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۸ پنج سال نسبت به امروز جوان‌تر بود اما کریم بنزما ستاره سال‌های اخیر تیم رئال مادرید نیز یکی از بهترین فوتبالیست‌های حال حاضر جهان به شمار می‌رود که در شرایط سنی مطلوب به ویژه در حوزه فوتبال خاورمیانه می‌تواند دردسر زیادی برای خط دفاع سپاهان به وجود بیاورد. اما آشنایی و تجربه بالای رامین رضاییان در انجام بازی تخریبی مقابل کریم بنزما می‌تواند یکی از امیدواری‌های خوزه مورایس برای از بین بردن برنامه‌های تاکتیکی تیم الاتحاد باشد.

قطعاً همانقدر که بنزما و کادر فنی تیمش از حضور بازیکنانی همچون رامین رضاییان در سپاهان نگران هستند و می‌ترسند، این پرسپولیسی سابق از حالا خود را برای رویارویی مقابل کریم بنزما در قالب اولین رویارویی مقابل حریف عربستانی آماده می‌کند. هم به لحاظ ذهنی و هم به لحاظ جسمی.

انتهای پیام/