استقلال تهران وارد بحران شد

باشگاه استقلال به زودی با انتخاب مدیر عامل جدید وارد بحران تازه ای خواهد شد.

پس از برگزاری مجمع باشگاه استقلال تهران با حضور وزیر ورزش و جوانان شایعه مدیر عاملی علی فتح الله زاده قوت گرفت و این در حالی بود که خلیل زاده سرپرست فعلی باشگاه و موسوی عضو هیئت مدیره با وجود انکار ظاهری اما علاقه زیادی برای تصاحب صندلی مدیر عاملی استقلال داشتند و دارند.

شنیده می شود پس از جدی شدن حضور علی فتح الله زاده در باشگاه استقلال تهران این دو عضو هیئت مدیره تهدید به استعفا کرده اند و احتمال می رود در روز های آتی آبی ها شرایط بحرانی تازه ای را تجربه کنند.

خلیل زاده به صورت غیر مستقیم شایعه استعفایش را در فضای مجازی نشر داده است و برخی رسانه های منتسب به او با انتشار این اخبار تا قبل صدور حکم علی فتح الله زاده قصد دارند فضا را به سود او تغییر دهند.
اولین چالش بزرگ استقلال بازی فردا مقابل گل گهر سیرجان است که با بیانیه خلیل زاده و تهدید سازمان لیگ درخواست تعویق داشتند.

موضوع بازی نکردن استقلال در سیرجان اینجا جالب تر می شود که تیم های دیگر برای بازی مشکلی ندارند و با اعلام دولت از روز شنبه مدارس هم در حالت عادی برنامه های خود را دنبال می کند و مشخص نیست استقلال با کدام بهانه از بازی مقابل سیرجان طفره می رود که البته بی ارتباط با شرایط بحرانی مدیریتی در این تیم نیست.