پرونده شکایت در فیفا مانع حضور رضا شکاری در ترکیب تراکتور

بازیکن تیم فوتبال تراکتور : عدم حضور من در ترکیب در نیم فصل اول به دلیل پرونده ام در فیفا بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رضا شکاری لژیونر ایرانی که در فوتبال روسیه توپ می زد پس از ۲ سال به ایران برگشت و به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

حضور وی در لیگ برتر ایران با حواشی زیادی همراه بود که اصلی‌ترین آن پیگیری سعید آذری مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن در مورد شکایتشان به فیفا بود که البته رای فیفا در آخر به سود شکاری اعلام شد.

پرونده شکایت در فیفا مانع حضور در ترکیب

رضا شکاری گفت : روزی که قرار بود به تراکتور بروم، شخصی که نمی‌خواهم از او اسم ببرم به من گفت که خیالت راحت باشد و به اینجا بیا چرا که ما از پرونده تو اطلاع داریم و در تراکتور به تو بازی می‌دهیم اما بعد از اینکه به آنجا رفتم ترسیدند و یک نیم فصل کامل به من بازی ندادند و دلیل بازی ندادن به من را فنی اعلام کردند اما بعد از اینکه در نیم فصل دوم رای فیفا به نفع من صادر شد شرایط من تغییر کرد و توانستم بازی کنم.

وی افزود : شرایط من در نیم فصل دوم به خوبی پیش می‌رفت و به ترکیب اصلی نزدیک شده بودم اما ویروس کرونا باعث شد تا این روند متوقف شود. خیلی خوشحال هستم که در تراکتور کنار کسانی هستم که در فوتبال اروپا حضور داشتند و از تجربه‌ آنها استفاده می‌کنم.

از روسیه به تراکتور ؛ از تراکتور به اروپا

بازیکن تیم فوتبال تراکتور ادامه داد : از حضور ساکت الهامی بر روی نیمکت تراکتور خوشحالم چرا که شناخت خوبی از بازیکنان دارد. مطمئن هستم به ترکیب اصلی راه پیدا می‌کنم و در این تیم موفق می‌شوم و امیدوارم از تیم تراکتور دوباره به اروپا بروم. از هواداران پرشور تراکتور هم تشکر می‌کنم چرا که همیشه پشتیبان من بودند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: شکایت تراکتور از کوین کنستانت به فیف