رهبری فرد : آقای حیدری چرا نمی روی ذوب آهن مگر آنجا بهتر نیست

مگر فوتبالت در ذوب آهن نبوده و مگر کاپیتان تیم نبوده ای. مگر آنجا شرایط بهتری از نظر ساختاری ندارد؟ حرف من غیر منطقی نیست و نمی دانم چرا به این آقایان برمی خورد؟!.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بهروز رهبری فرد پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت : من نمی خواهم در مورد این افراد صحبت کنم، اگر در مورد این ها صحبت کنم بزرگ می شوند. به نظرم پیشکسوت کسی است که بالای 5 سال برای پرسپولیس بازی کرده باشد.
در بی پولی برای پرسپولیس بازی کرده باشد. آن موقعی که او برای ذوب آهن بازی می کرد و 300 میلیون می گرفت، من از پرسپولیس 4 میلیون می گرفتم. علی دایی اسطوره پرسپولیس است که در تیم های اروپایی بازی کرده؛ به هر کسی که نمی توانیم اسطوره بگوییم. افشین پیروانی 14 سال برای پرسپولیس بازی کرده و کاپیتان تیم بوده و الان هم سرپرست تیم است. حالا من نمی خواهم از یک سری واژه ها استفاده کنم، درست نیست بگویم زیرآبزنی. بروم این و آن را ببینیم که سرپرست تیم بشویم. الان سرپرست داریم خب. آقای خلیلی بهتر است برود سایپا، چرا نمی رود سایپا؛ باشگاهی که بزرگش کرده. برو دنبال سایپا باش. تیمی که در آن آقای گل شدی. آقای حیدری اگر شما دانشی دارید، چرا نمی روید در پایه های ذوب آهن کار کنید که ساختار بهتری هم دارد؟ مگر این باشگاه برای او زحمت نکشیده است.
مگر فوتبالت در ذوب آهن نبوده و مگر کاپیتان تیم نبوده ای. مگر آنجا شرایط بهتری از نظر ساختاری ندارد؟ حرف من غیر منطقی نیست و نمی دانم چرا به این آقایان برمی خورد؟!. راحت ترین کار در فوتبال ایران گرفتن پست است، همین الان می خواهید من سه ماه این طرف و آن طرف بروم و جای افشین پیروانی را بگیرم؟ ولی من اصولم را زیر پا نمی گذارم، من می گویم باید کسانی بیایند که عرضه کمک کردن داشته باشند.

بیشتر بخوانید :

رهبری فرد: شایستگی داریم و با اسنپ برایمان جام میفرستند