کنعانی زادگان:آنهایی که مخالف ادامه لیگ هستند کار دیگری بلدند؟

حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش تیم پرسپولیس در مورد اتفاقات اخیز فوتبال و برگزاری لیگ برتر اظهار نظر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،خیلی خوشحالم که تمرینات بعد از ۲ ماه شروع شده است مربیان بعد از تعطیلی از ما تست ورزشی گرفتند و خداروشکر همه اماده هستند و حتی می توانسم از هفته اینده بازی ها را شروع کنیم من‌خودم‌نیز زیر نظر مربی خصوصی تمرین کرده ام و خدا شکر از نظر بدنی اماده هستم.
از روز اول تمرین تمامی پروتکل ها بهداشتی رعایت شده است و‌امکانات بهداشتی پرسپولیس مانند تیم جهانی و حرفه ایی است و حداقل ۲ بار رختکن ضدعفونی می شود سوال من‌این است که انهایی که مخالف ادامه لیگ هستند کار دیگری بلدند؟

فوتبال نیز مانند تمام بخش ها باید به کار خود ادامه دهد


وی ادامه داد : ما‌فوتبالیست هستیم و نمیتوانیم یک سال خانه بنشینیم الان همه جا باز شده است چرا فقط فوتبال مشکل است
تیم پرسپولیس با ۱۰ امتیاز صدر جدول است و چهل میلیون طرفدار است هواداران توقع دارند که بازی ها ادانه داشته باشد
ما هم قهرمان نیم فصل شده ایم هم اختلاف امتیاز داریم پس اگر قرار است مسابقات تعطیل شود ما باید قهرمان شویم.

تست کرونای ما وحشتناک بود

کنعانی زادگان گفت:برخی بازیکنان به صورت گروهی تمرین می کردند و‌من نیز در جریان بودم ولی در حال حاضر ما تمامی نکات بهداشتی را رعایت می کردیم و الان فقط به‌محل تمرین می رویم و فورا به خانه هایمان باز می گردیم در حالی که تست کرونای‌ ما‌ وحشتناک بود و واقعا اشک ما در آمد و بعدش ضعف کردم.

وی در مورد آغاز فوتبال حرفه ای اش گقت: من در فوتبال پایه زیاد بازی نکردم ولی در تست اقای اکبر محمدی به تیم ملی زیر ۱۴ سال انتخاب شدم من در اوایل مهاجم بودم و خوب‌گل می زدم در زمانی که ملوان بودم در یک فصل ۵ گل زدم
من در ایران به جز پرسپولیس دیگر به تیمی نمیروم و خوشحالم که در ۱۷ سالگی در کنار علی کریمی و‌مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان در پرسپولیس بازی کنم.

کنعانی زادگان:قراردادمن در پرسپولیس از همه کمتر است با اینکه فیکس‌تیم‌ملی‌و پرسپولیس هستم

من در ۱۷ سالگی لژیونر شدم و بعدش برای سربازی به ملوان رفتم و دوران خوبی در تیم ملوان داشتم و خاطرات خوبی در این تیم داشته ام و خوسحالم که شاگرد فیروز کریمی بودم.در این فصل فقط در چهار بازی فیکس‌نبودم و به پرسپولیس‌ امدم که ثابت کنم که برای پرسپولیس‌جان‌میدهم.
وی در مورد تیم‌ملی گفت:مربی ها عملکرد فنی را بررسی می کردند و نیز با تمام وجود در تمرینات حاضر می شدم و مربیان نیز به من اعتماد می کردند.
قراردادمن در پرسپولیس از همه کمتر است با اینکه فیکس‌تیم‌ملی‌و پرسپولیس هستم در‌مورد استقلال صحبت نمیکنم و اشتباه کردم که به استقلال رفتم و آن زمان مدیر برنامه هایم مرا به استقلال برد و بچگی کردم و فقط یک هفته در کنار استقلال بوده ام
سید جلال حسینی با من صحبت کرد و کمکم کردند که اشتباه نکنم که واقعا جای برای اشتباه نداشتم و خداروشکر عملکرد خوبی در پرسپولیس تا اینجا داشته ام.

لقب کمپانی را هواداران به من دادند

من در بازی با ژاپن توپ را زدم‌ و‌متاسفانه از بین هواداران صدای سوت شنیدم و‌حواسم پرت شد و‌واقعا ناراحت شدیم از این اتفاق و ما می توانستیم قهرمان جام ملت های آسیا شویم امید وارم هرچه بیشتر پیشرفت کنم و بتوانم به تیم ملی و پرسپولیس کمک کنم الگو‌من کمپانی بود به همین دلیل بهم می گویند کنعانی کمپانی و در پایان امید وارم بازی ها برگزار شود و‌چهارمین قهرمانی به هواداران پرسپولیس‌تقدیم کنیم.

انتهای پیام/