ویسی : کلا بازی با سایپا نحس و کثیف بود و بازی خوبی نبود

داور جوان است و خودم به جوانان اهمیت زیادی می‌دهم. از اینکه اولین بازی خود را قضاوت می‌کند باید کمکش کنیم و امیدوارم برنده این بازی داور باشد و یک داور تازه به فوتبال کشور معرفی کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری قبل از بازی با پارس جنوبی جم گفت : مثل بازی های گذشته ما یک بازی سخت، حساس و مهم داریم. البته این بازی و سه امتیاز آن برای ما و پارس جم خیلی خیلی از اهمیت زیادی برخوردار است. ما در سه بازی اخیر 7 امتیاز گرفتیم و با بچه‌ها صحبت کردیم که اگر در چهار بازی 10 امتیاز بگیریم، 80 درصد راه برای ماندن در لیگ را رفتیم و بازی چهارم ماست که اکنون به امتیاز 10 برسیم و با تمام وجود بازی خواهیم کرد تا ان شاالله سه امتیاز بازی را نصیب خودمان کنیم.

وی درباره اهمیت بالای بازی اینطور ادامه داد: این چهارمین بازی شش امتیازی برای ماست و خوشبختانه در 3 بازی اخیر توانستیم به هفت امتیاز برسیم. ولی این بازی امیدوارم که سه امتیاز جدال 6امتیازی برای ما باشد. خوشحالم که سیدسیروس را می بینم و او از مربیان خوب و بامعرفت کشور ماست و تیم او را به خوبی می‌شناسم و با شناختی که از یکدیگر داریم به نظرم بازی زیبایی از سوی دو تیم شاهد باشیم.

ویسی درباره داور بازی با پارس جنوبی (کمیل غلامی) گفت: داور جوان است و خودم به جوانان اهمیت زیادی می‌دهم. از اینکه اولین بازی خود را قضاوت می‌کند باید کمکش کنیم و امیدوارم برنده این بازی داور باشد و یک داور تازه به فوتبال کشور معرفی کنیم. از کمیته داوران هم بابت معرفی این داور جوان تشکر می‌کنیم.

سرمربی پیکان در ادامه گفت: اصلا نگران داور نیستیم. ما جوانمردانه و خوب بازی می کنیم. اصلا بحث داوری نداریم. اشتباه داوری هست و اگر برای دو تیم باشد مشکلی نیست. ما به این داور کمک خواهیم کرد و مطمئنا به او کمک خواهیم کرد و امیدوارم خوب سوت بزند و از همین بازی آینده خود را بسازد.

ویسی درباره شانس بقای تیمش گفت: این بازی برای ما تعیین کننده است. یا بعد از این بازی به سکته می‌رویم یا سر پا می‌ایستیم. امیدوارم این سکته برای ما نباشد و برنده و بازنده بودن در این بازی اهمیت زیادی برای هر دو تیم دارد و یا سکته می‌زند و باید خود را به سختی نگه دارد و تیمی که سرپا بماند راه خودش را می برد.

وی درباره مصدومان تیمش گفت: ما نادری را نداریم و جلال را هم نداریم. نادر محمدی فکر کنم چشم خورد. جلال هم گونه اش شکسته و نداریم.

ویسی در پایان واکنش عجیبی به بازی هفته گذشته تیمش برابر سایپا داشت و گفت: کلا آن بازی نحس و کثیف بود و بازی خوبی نبود.