تراکتور در مشهد به دنبال قهرمانی جام حذفی

تیم تراکتور در فینال جام حذفی کشور روز پنج‌شنبه 13 شهریور در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف تیم استقلال تهران می‌رود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، این پنجمین فینال جام حذفی است که تیم تراکتور به آن راه یافته است و جالب اینکه تنها یک بازی پایانی در تبریز برگزار شده و بقیه بازی‌ها‌ در خارج از تبریز انجام شده است.

اولین دیدار نهایی جام حذفی بین تیم‌های ملوان انزلی و تراکتور در تهران برگزار شد که به برتری 4 بر یک ملوان منجر گردید. فینال سال 73 به صوررت رفت و برگشت برگزار شده که در تبریز تراکتور با یک گل از سد بهمن کرج گذشت، اما در بازی برگشت در تهران بهمن با کمک داوران 2 بر صفر مقابل تراکتور به پیروزی رسیده و قهرمان این مسابقات شد.

سومین فینالی تراکتور در جام‌حذفی برابر مس‌کرمان در شهر کرمان بود که با گل دقیقی این بازی به سود تراکتور به اتمام رسید تا تنها قهرمانی سرخپوشان تبریزی در کویر ثبت شده باشد. تراکتور در سال 95 به دیدار نهایی صعود کرده که این بازی در خرمشهر برابر نفت تهران برگزار و که به برتری نفت منجر شد.

حالا تراکتور در پنجمین‌حضورش در دیدار فینال باید به مصاف استقلال در مشهد رود. باید منتظر ماند و دید که آیا خاطره خوش کرمان برای تراکتوری ها تکرار می‌شود و یا سرانجام بازی‌های تهران‌ و خرمشهر برای این تیم ادامه می‌یابد .

بیشتر بخوانید :

امیرآبادی: دربی تمام شد، استقلال بایدبه فکر بازی با تراکتور باشد

کاظمی: استقلال توانایی شکست دادن تراکتور را دارد

پاداش صعود به فینال جام حذفی در جیب تراکتوری‌ها