برگزاری نشست هیات رئیسه AVC به ریاست ریتا

نشست آنلاین هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا(AVC) در غیاب صالح بن ناصر به ریاست ریتا سوبوو برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست آنلاین هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا با حضور دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و دیگر اعضا، به ریاست ریتا سوبوو از اندونزی برگزار شد.

دکتر آری‌ گراسا رئیس فدراسیون جهانی و فابیوو آزودو مدیر کل فدراسیون جهانی، میهمانان ویژه این نشست بودند.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال در این نشست گزارشی از وضعیت این رشته ورزشی در آسیا و جهان ارائه کرد و درباره برنامه‌های پیش‌رو در سال ۲۰۲۱ با توجه به شرایط بحران کرونا، توضیحاتی داد.

گراسا همچنین گزارشی از دستاوردهای فدراسیون جهانی والیبال و افزایش اعضای FIVB ارائه کرد.

در این نشست که به مدت سه و نیم ساعت طول کشید، عملکرد مالی سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ کنفدراسیون والیبال آسیا تصویب شد.

مجمع عمومی و انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا که قرار است روز دوشنبه ۵ آبان ماه برگزار شود، از دیگر محورهای این نشست آنلاین بود.

تاکنون برای ریاست کنفدراسیون والیبال آسیا، ریتا نامزد شده است و احتمالا وی تنها گزینه مد نظر برای مجمع انتخاباتی باشد.

انتخاب اعضای بورد آسیا و پنج منطقه آن و همچنین بورد جهانی، از دیگر محورهای مورد بحث و گفت‌و‌گو در نشست آنلاین هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا بود که مقرر شد در نشست بعدی، نفرات انتخاب شوند.

از نکات بارز این جلسه، این بود که صالح بن ناصر رئیس فعلی کنفدراسیون والیبال آسیا حضور نداشت و نکته دیگر این که فدراسیون کویت، عیسی حمزه را برای عضویت در کنفدراسیون والیبال آسیا معرفی نکرده است اما اکثریت اعضا خواستار همکاری این عضو باتجربه با والیبال آسیا و جهان شدند.

برنامه سال ۲۰۲۱ والیبال آسیا به رغم شیوع و گسترش کرونا، از دیگر محورهای این نشست آنلاین بود که پس از تصویب، در نشست هیات رئیسه اعلام خواهد شد.

براین اساس، اجلاس مناطق کنفدراسیون والیبال آسیا، روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه و نشست مجمع عمومی و انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا، روز دوشنبه ۵ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
جولان کرونا در لیگ برتر والیبال
تعویق دو هفته ای لیگ برتر والیبال مردان
شهروند اراک از لیگ برتر والیبال حذف شد
لیگ برتر والیبال امروز حساس ترمی شود
هیچ چیز در والیبال ایران بعید نیست!

انتهای پیام/