شهامت جالب توجه و مثال زنی لمپارد در چلسی

سرمربی آبی های لندنی این روز ها نتایج خوبی نمی گیرد و برخی منتقد او هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال چلسی همراه با فرانک لمپارد این روز ها نتایج خوبی نمی گیرد وعملکرد آن ها قابل توجه نبوده است ، این در حالی است که چلسی در بازار نقل و انتقالات خرید های گرانقیمتی انجام داده است ، با این حال سرمربی آن ها یعنی لمپارد علاقه ای به بهانه گیری ندارد و با شجاعت و شهامت مثال زدنی در این خصوص صحبت کرده است . او در خصوص نتایج چند وقت اخیر تیمش توضیحات زیر را ارئه داده است :

ممکن است غیبت هواداران یک علت باشد. باید در مورد خودمان صحبت کنیم، بسیاری از تیم های بالای جدول لیگ فصل خود را به پایان رسانده بودند که ما آخرین بازی فصل در لیگ قهرمانان را برگزار کردیم و یک هفته بعد در فینال جام حذفی به میدان رفتیم، بنابراین من نمی توانستم به بازیکنان چند روز مرخصی بدهم و سپس آنها دو هفته تعطیلی داشتند.

در ادامه تعداد زیادی از بازیکنان مبتلا به کرونا شده بودند. من از بهانه گیری متنفرم، زیرا نمی توان مدت زیادی به بهانه ها اتکا کرد و باید رو به جلو حرکت کنید. بازیکنان جدیدی زیادی راهی چلسی شدند، فوتبال همیشه به روابط خوب بین بازیکنان درون زمین مربوط می شود و اینها مواردی هستند که شما در تمرین روی آنها کار می کنید. ما تلاش کنیم تا پیشرفت زیادی داشته باشیم.

بنابراین من فکر می کنم ممکن است این موارد روی نتایج تیم هایی که از آنها انتظار موفقیت می روند، تاثیر بگذارد. باید درباره خودمان صحبت کرده، باید به کار خود ادامه دهیم و من باور زیادی به این تیم دارم.

بیشتر بخوانید :

جهانبخش در آستانه شکست رکورد دژاگه در لیگ برتر انگلیس
ترکیب تیم های چلسی و لیورپول در لیگ برتر انگلیس
4 تست مثبت کرونا در لیگ برتر انگلیس

انتهای پیام/