پرونده استراماچونی در راه است/ صدور حکم فیفا به زودی

در حال حاضر چیزی که باید برای مدیران استقلال در اولویت قرار بگیرد، بررسی این پرونده سنگین و چگونگی پرداخت مطالبات این مربی ایتالیایی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مساله‌ای که مدیران استقلال باید آن را هر چه سریع‌تر آن را در اولویت قرار بدهند، پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی از فیفا است. این پرونده طی ماه‌های آینده می‌تواند دردسرهای بسیار زیادی را برای استقلال ایجاد کند و باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شود. همانطور که مشخص است، استراماچونی یک شکایت ۲۸۵ صحفه‌ای علیه استقلال برای فیفا تنظیم کرده است و با تایید شکایت خود می‌تواند بیش از ۲ میلیون یورو از باشگاه استقلال غرامت دریافت کند و این مساله باعث می‌شود مشکلات بیش از پیش شود.

در حال حاضر چیزی که باید برای مدیران استقلال در اولویت قرار بگیرد، بررسی این پرونده سنگین و چگونگی پرداخت مطالبات این مربی ایتالیایی است. تا اینجای کار هنوز حکم نهایی این پرونده در فیفا صادر نشده است اما هر لحظه این امکان وجود دارد که مدیران استقلال با جریمه بسیار بزرگی از سوی فیفا روبرو شوند همه چیز دوباره به حالت قبل برگردد.

با این وجود،‌ استقلالی‌ها باید هر چه سریع‌تر تا پنجره نقل و انتقالاتی‌شان باز است، کارهای عقب‌مانده‌ای که در خصوص این مساله جا مانده بود را انجام دهند و قرارداد بازیکنان‌ جدیدشان را ثبت کنند تا به سراغ پرونده‌ای بروند که حل و فصل کردن آن از تمام پرونده‌های استقلال سخت‌تر به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:
محمود فکری از سیستم استراماچونی دست کشید
لطیفی: مورینیو هم سرمربی استقلال می‌شد؛ سایه استراماچونی بالای سرش بود
محمود فکری هم به نوری و استراماچونی و مجیدی پیوست

انتهای پیام /