بشار رسن: از قرار گرفتن اسمم در کتاب تاریخ پرسپولیس هیجان‌زده‌ام

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از ته دلم می‌گویم از اینکه اسمم وارد کتاب تاریخ باشگاه پرسپولیس شده خیلی هیجان‌زده‌ام. 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: نمی‌خواهم خیلی به گذشته برگردم، همیشه گفتم بازی برای پرسپولیس افتخار بزرگی برای من است ضمن اینکه تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و همیشه نشان دادم به قراردادم پایبند هستم.  باعث افتخار من است که صدبار برای پرسپولیس که یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیا به‌حساب می‌آید به میدان رفتم. به‌خصوص اینکه اولین خارجی باشگاه هستم که به این رکورد می‌رسم. از ته دلم می‌گویم از اینکه اسمم وارد کتاب تاریخ باشگاه پرسپولیس شده خیلی هیجان‌زده‌ام. 

وی ادامه داد: الان همه تمرکز ما روی بازی‌های لیگ برتر است و می‌خواهیم بهترین نتایج را در این بازی‌ها بگیریم. درست است که فینال آسیا یک دیدار خاص و بزرگ برای پرسپولیس و هوادارانش به حساب می‌آید ولی این‌طور نیست که در بازی‌های لیگ برتر ما بی‌انگیزه باشیم. ما قهرمان ٤ فصل اخیر لیگ هستیم و انگیزه زیادی برای قهرمانی پنجم داریم و می‌خواهیم به آن برسیم. در واقع ما هم قهرمانی آسیا را می‌خواهیم و هم قهرمانی در لیگ برتر ایران.

بیشتر بخوانید:
علیپور: عبدی تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرف اما من مانع شدم
تمرین امروز پرسپولیس| فوتبال درون تیمی با برد تیم یحیی
سمیعی: پرسپولیس محدودیتی برای جذب بازیکن از هیچ تیمی ندارد
اختلاف صدهزار دلاری مانع پرسپولیسی شدن قوچان‌نژاد؟
پرسپولیس با کیت جدید در فینال لیگ قهرمانان

انتهای پیام/