فیفا: آغاز نبرد برای شناختن هماورد؛ پرسپولیس چشم‌به‌راه یک شرقی

سایت فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) همزمان با ورود تیم‌های منطقه شرق برای از سرگیری رقابت خود در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا، در گزارشی تیم‌های محتمل صعود به فینال و مواجهه با پرسپولیس را از نظر گذارند:

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا نماینده منطقه غرب خواهد بود و سوال این است که کدامیک از ۱۶ تیم باقی‌مانده در منطقه شرق در این نمایش بزرگ به آنان ملحق خواهد شد؟

سه ورزشگاه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یعنی الجنوب، بین المللی خلیفه و بنیاد یا شهر آموزش قطر به علاوه ورزشگاه جاسم بن حمد، میزبان رقابت‌های باقیمانده منطقه شرق ظرف یک ماه آتی خواهند بود.

چشم‌های زیادی به چونبوک موتورز قهرمان دو دوره این تورنمنت معتبر دوخته شده است؛ تیمی که پس از فتح لیگ داخلی و جام حذفی، بدنبال هت‌تریک در دوحه است.

گوانگژو اِورگراند چین نیز امیدوار به فتح این جام برای سومین بار، وارد خاک قطر شده است.
تیم اولسون هیوندای باوجود شکست خفیف برابر چونبوک در جام حذفی کره جنوبی، امیدوار است تا با نمایش قابلیت‌های خود، افتخارآفرینی خود را در سال ۲۰۱۲ تکرار کند.

در جایی دیگر، سیدنی اف‌سی در اِی‌لیگ استرالیا، مشتاق است تا مسیر فتح نهمین قهرمانی خود را در لیگ قهرمانان طی کند و این در حالی است که پرث گلوری و ویسل کوبه با ستاره نام آشنای خود یعنی «آندرس اینیستا» مصمم هستند تا شگفتی بیآفرینند.

و این در حالی است که در سوی دیگر، پرسپولیس ایران با غلبه بر النصر عربستان، خیال خود را از دومین حضور در فینال معتبرترین رقابت باشگاهی قاره کهن آسوده کرده است.

بیشتر بخوانید:
لیگ قهرمانان آسیا 2020| پیروزی شانگهای مقابل سیدنی + فیلم
به بهانه شروع لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق
یک تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد

انتهای پیام/