دست نشان: امیدواریم در بازی با قشقایی حق تیم ما پایمال نشود

سرمربی رایکا بابل از غیبت جند بازیکن این تیم در بازی مقابل قشقایی شیراز خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال رایکا‌ بابل پیش از دیدار با تیم قشقایی شیراز اظهار داشت:در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و توانستیم بازیکنان خود را از نظر روحی و روانی به شرایط آرمانی برسانیم.
وی ادامه داد: با وجود اینکه دیر به تیم اضافه شدیم و زمان کافی برای انجام تمرینات پیش فصل را نداشتیم مجبور شدیم بعد از یک دوره کوتاه بدنسازی بلافاصله وارد بازی ها شویم ولی در سه هفته ابتدایی لیگ بازی های خوب و با کیفیتی را انجام دادیم اما متاسفانه در هر سه بازی در دقایق پایانی تمرکز خود را از دست دادیم و نتیجه دلخواه خود را نگرفتیم.
سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل گفت: امسال بازیکنان بسیار خوب و جوانی داریم که همه آنها در حال کسب تجربه هستند و اگر همین مسیر درست را ادامه دهند آینده بسیار درخشانی در انتظارشان خواهد بود.
دست نشان در رابطه با عملکرد داوران در بازی های گذشته نیز بیان داشت: خب امسال داوران جوان زیادی وارد عرصه داوری شدند و داور هم مثل هر انسانی اشتباه می کند اما اینکه سه هفته متوالی تیم ما از داوری ضربه بخورد ما را ناراحت می کند.
وی در ادامه افزود: ما یک تیم خصوصی هستیم ‌و با این اوضاع اقتصادی و هزینه های هنگفت تیمداری در فوتبال اگر داوری هم بخواهد با اشتباهاتش در نتایج بازی ها تاثیر گذار باشد مالکان باشگاه های خصوصی از تیمداری در ورزش دلسرد خواهند شد اما امیدواریم که دیگر حق تیم ما پایمال نشود.
سرمربی تیم رایکا بابل در رابطه با محرومان و مصدومان این بازی نیز گفت: برای این بازی بازیکن محرومی نداریم اما متاسفانه سعید حیدری،شاهین عباسیان،مهرداد قاسمی نژاد،محمد رضی پور و ابوالفضل درویشوند که بازیکنان بسیار خوب و تأثیرگذاری هم هستند را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.
نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال رایکا‌ بابل در رابطه با عدم حضور هواداران در ورزشگاه نیز خاطرنشان کرد: خب متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا هواداران از حضور در ورزشگاه ها منع شده اند و شیراز هم مثل بابل هواداران بسیار خوب و خونگرمی دارد که حالا به دلیل شیوع این بیماری از حضور در ورزشگاه ها محروم هستند.

انتهای پیام/