پیروانی: شخص اضافی همراه پرسپولیس به قطر نیامده است

مدیرتیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس  درباره وضعیت این تیم  در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در خدا را شکر شرایط تیم خوب است و امروز اولین جلسه تمرین ما در قطر برگزار شد. همچنین دومین جلسه تمرینی تیم فردا برگزار می‌شود تا آمادگی بیشتری برای بازی فینال آسیا به دست ‌آوریم. به طور حتم همه اعضای تیم از حساسیت بازی فینال مطلع هستند و همه تلاش خود را می‌کنند. امکانات و وضعیت هتل و زمین تمرین در قطر خوب است  و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد و نتیجه لازم را کسب کنیم.  

پیروانی درباره وضعیت  بازیکنان پرسپولیس گفت: ما به محض ورود به قطر تست کرونا دادیم و خدا را شکر تست کرونای همه اعضای تیم منفی شد. به نظرم ۴۸ ساعت قبل از بازی فینال آسیا هم یک تست کرونا از همه نفرات  تیم پرسپولیس بگیرند. همه چیز خوب است و مصدومی هم نداریم و همه بازیکنان در سلامت کامل هستند. آرزویمان این است که به نتیجه دلخواه در فینال آسیا برسیم و از هواداران و ملت ایران تقاضا دارم که ما را دعا کنند تا بتوانیم اتفاق بزرگ و تاریخی برای کشورمان رقم بزنیم.  

ما برای تفریح به قطر نیامدیم 

مدیر تیم پرسپولیس درباره شرایط کاروان پرسپولیس و شایعات به وجود آمده در تهران بیان کرد: شایعات همیشه وجود دارد و دوستان گفتند که کاروان پرسپولیس ۸۰ الی ۱۰۰ نفر هستند و یکسری از نمایندگان مجلس به قطر آمدند و این مسائل درست نیست. همچنین نفر و شخص اضافی همراه تیم پرسپولیس نیست و نسبت به دوره پیش فقط ۳، ۴ نفر اضافه شدند و یکی، ۲ نفر از اصحاب رسانه هستند. به هر حال خیال هواداران راحت باشد، چون ما برای تفریح به قطر نیامدیم و در اینجا حضور یافتیم تا تلاش کنیم افتخار بزرگی برای ایران و باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید :
پیروانی: حریف ما هر تیمی باشد قابل احترام است
پیروانی: برای رسیدن به یک هدف بزرگ پرسپولیس را قرنطینه کردیم
گزارش تمرین پرسپولیس| جلسه ابراهیم شکوری با گل محمدی و پیروانی

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام