فاضلی:انتقاد باید به من باشد و به بازیکنان کاری نداشته باشید

سرمربی نساجی مازندران گفت: به این باخت ناراحتم. حرفی برای گفتن ندارم و از هواداران که غرورشان شکست، عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، وحید فاضلی پس از شکست یک بر صفر نساجی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: ناراحتم به خاطر هواداران و از آنها عذرخواهی می‌کنیم. حرفی برای گفتن نیست و سرم پایین است. تمام تلاشمان را می‌کنیم که این نساجی را به جدول باز گردانیم.

سرمربی نساجی در مورد اینکه دلیل باخت تیم‌تان چه بود، عنوان کرد: علتش عدم تمرکز بازیکنان بود. ما صحنه ها را بارها و بارها تمرین و آنالیز کرده بودی، اما از همان ناحیه گل خوردیم. این هشداری برای ما است. انتقاد باید به من باشد و به بازیکنان کاری نداشته باشید، اما همین بازیکنان هم باید بدانند که پیراهن چه تیمی را می‌پوشند.

وی ادامه داد: در این بازی تیم مس دست هایش بالا بود و موقعیتی نداشت و روی یک ارسال فقط به گل رسیدند. برای ادامه کار باید یک بازبینی کنم. چون به برخی نفرات خیلی فرصت و موقعیت داده‌ام. هواداران حق دارند و من آنها را درک می‌کنم؛ امروز غرورشان شکسته شد. 

فاضلی در مورد اینکه دروازه بان این تیم در بازی قبلی 4 گل خورده بود و چرا امروز باز هم در ترکیب بود، گفت: نیما به غیر از بازی با سپاهان عملکرد خوبی داشت. نمی‌توانستیم با یک بازی یک دروازه بان جوان و آینده دار را بیرون بگذاریم چون آینده اش خراب می‌شود. 

سرمربی نساجی در مورد اینکه تیم شما چرا انسجام خوبی در محوطه جریمه حریف نداشت، عنوان کرد: متاسفانه ما بدون توپ خوب می‌جنگیم اما وقتی توپ داریم اشتباهات مان زیاد است. علت را می‌دانم، اما نمی‌خواهم آن را علنی بگویم. الان تخریب مربی و بازیکن کمکی نمی‌کند و انتقادها را می‌پذیرم. تیم‌ها همه شکل گرفته‌اند و نمی‌توانیم فقط با جنگندگی جلو برویم. وقتی توپ داریم نباید اشتباه کنیم. نساجی تیم بزرگ و با قدمتی است و ما باید بدانیم که کجا کار می‌کنیم.

فاضلی با اشاره به عملکرد داوری تاکید کرد: تا زمانی که داوری ما اینچنین باشد، تیم های دیگر اینجا می‌آیند و وقت کشی می‌کنند متاسفانه داوران هم همراه هستند.

انتهای پیام/