سعادتمند مدیر عامل اسبق استقلال مجازات می‌شود؟

ما اعتقاد داشتیم نهادهای نظارتی هم ورود خواهند کرد. الان همه اعضای هیات‌مدیره از سوی سازمان بازرسی کل کشور، خطاب قرار گرفتیم و از ما پاسخ خواسته‌اند چون قراردادها در عرف فوتبال نبوده و اعداد زیاد بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حجت نظری شب گذشته درباره ماجرای اصلاح قرارداد و قرارداد فرشید اسماعیلی گفت:‌ همان موقع که قراردادها تمدید می‌شد، کامل پیش‌بینی می‌شد که چنین مشکلاتی خواهیم داشت. ما اعتقاد داشتیم نهادهای نظارتی هم ورود خواهند کرد. الان همه اعضای هیات‌مدیره از سوی سازمان بازرسی کل کشور، خطاب قرار گرفتیم و از ما پاسخ خواسته‌اند چون قراردادها در عرف فوتبال نبوده و اعداد زیاد بوده است. به طور طبیعی اگر قرار است سازمان‌های نظارتی ورود کنند و دغدغه قراردادها را داشته باشند، ما هم این موضوع را دنبال خواهیم کرد و مشکلی نباید پیش بیاید اما کسی که در این قراردادها مقصر است، مجازات خواهد شد.

با صحبت‌های حجت نظری به نظر می‌رسد کسی که باید برای ساختار تمدید قرارداد بازیکنان استقلال پاسخگو باشد، احمد سعادتمند خواهد بود و ممکن است که مدیرعامل سابق استقلال با وجود اتفاقات پیش آمده تاوان قراردادهای منعقد شده و نامطلوب استقلال را پس بدهد.

بیشتر بخوانید:
واکنش علی نامداری به اظهارات فرشید اسماعیلی؛ کدام هدیه؟ پول را به سعادتمند و…
تبعات وحشتناک از سعادتمند در استقلال
موسوی:سعادتمند فرق نزول و جریمه را نمی‌فهمد

انتهای پیام/