دربی 94/ محمود فکری به با تجربه ها اعتماد می کند یا تازه واردهای با کیفیت؟

معمولا در دربی ها یک قانون نانوشته وجود دارد که مربی ها ترجیح می دهند در این بازی بزرگ از بازیکنان با تجربه تر خود استفاده کنند اما شرایط برای استقلال کمی متفاوت است چرا که آبی ها تعداد زیادی بازیکن دارند که تجربه بازی مقابل پرسپولیس را ندارند و طبیعی است محمود فکری نمی تواند تمام آن ها را نیمکت نشین کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، درحال‌حاضر بابک مرادی، رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، احمد موسوی، سبحان خاقانی، فردین رابط، سجاد آقایی، مهدی مهدی پور و متین کریم زاده در اردوی استقلال حضور دارند که تاکنون دربی را تجربه نکرده اند و در بازی روز دوشنبه شرایط متفاوتی را تجربه می کنند.

نکته مهم این است که محمد نادری، خرید جدید تیم استقلال قبلا با پیراهن پرسپولیس روبروی تیم فعلی خود قرار گرفته اما در بازی روز دوشنبه برعکس این اتفاق را تجربه می کند، موضوعی که شرایط او را بسیار خاص تر از سایر بازیکنان می کند.

بین دربی اولی‌های تیم فوتبال استقلال سبحان خاقانی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده ولی سایر نفرات آماده هستند روز دوشنبه به میدان بروند.

از مجموع 8 بازیکنی که دربی اول خود را تجربه می کنند به نظر حضور رشید مظاهری و محمدحسین مرادمند قطعی است اما سایر نفرات منتظر اعتماد محمود فکری هستند تا بتوانند برابر پرسپولیس بازی کنند.

بیشتر بخوانید:
دربی 94/ محمود فکری: می خواهید برای مساوی بازی کنید به خانه بروید!
دربی 94 / کاپیتان های گلزن پرسپولیس و استقلال، آماده دربی
دربی 94 / تغییرات سرخابی‌ها نسبت به آخرین شهرآورد

انتهای پیام/