وضعیت مالی نامناسب پرسپولیس؛ پول بودیمیر آماده می شود؟

موعد تعیین شده از سوی فیفا برای پرداخت کامل بدهی ماریو بودیمیر در حال فرا رسیدن است و موجودی سرخ پوشان پایتخت برای پرداخت این بدهی بسیار اندک است.جعفر سمیعی و همکارانش در این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بدهی این بازیکن را بپردازد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،به هرحال این یک واقعیت است که مهاجم کروات باشگاه پرسپولیس در حال حاضر مهم ترین طلبکار این باشگاه محسوب می‌شود. او تنها یک نیم فصل پیراهن سرخپوشان پایتخت را برتن کرد اما به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کرد و حالا حکم ۴۷۵ هزار یورویی علیه قرمزها دارد که دو بار سود سالیانه ۵٪ نیز به آن اضافه شده و حالا معادل ۶۲۰ هزار دلار است که در صورت پرداخت نشدن مطالبات بودیمیر ظرف مدت معین (12 بهمن)، پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد. موضوعی که به شدت خواب مسئولان باشگاه را آشفته کرده است. آن هم در حالی که هنوز منابع مالی برای پرداخت این مبلغ از سوی باشگاه شناسایی نشده است.

اگر پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال پرسپولیس با شکایت بودیمیر بسته شود، باشگاه قادر به جذب بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی هم نیست و یحیی با همین وضعیت تا پایان فصل ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین پرسپولیس| سید جلال، کنعانی زادگان و کامیابی نیا زیر نظر کادر پزشکی
سیدجلال: جوسازی در مورد پرسپولیس جواب نمی‌دهد
پاداش آسیایی پرسپولیس مستقیم به حساب بودیمیر و کالدرون

انتهای پیام/