پرسپولیسی شدن ترابی بستگی به بودیمیر دارد

مهدی ترابی در تلاش است به پرسپولیس برگردد و در سال منتهی به جام جهانی بار دیگر با درخشش در این تیم جایگاه خود را در تیم ملی قوی تر کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، اما سوالی که مطرح می شود این است که آیا ترابی می تواند پس از گرفتن برگه تسویه حساب به باشگاه پرسپولیس منتقل شده و با این تیم قرارداد رسمی امضا کند یا در این فاصله که او برگه جدایی اش را بگیرد و پنجره نقل و انتقالات زمستانی ایران باز شود، حکم بودیمیر می آید و با بسته شدن پنجره پرسپولیس عملا او قادر به حضور در جمع سرخ پوشان نخواهد بود.

پرسپولیس در صورتی که نتواند تا 7 روز دیگر بدهی بودیمیر را بپردازد از 3 پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد و آن وقت جذب مهدی ترابی نیز با اما و اگرهای زیادی همراه خواهد شد. گفتنی است باشگاه پرسپولیس تا این لحظه هیچ پیشرفتی برای تامین بدهی بودیمیر نداشته و afc نیز هنوز پاسخ پرسپولیس را برای دریافت پاداش آسیایی اش نداده است.

اگر ترابی بازیکن آزاد بود، پرسپولیس می توانست با استفاده از سهمیه آزاد فیفا البته به شرط خالی بودن لیست بزرگسالانش قبل از صدور حکم پرونده بودیمیر، ترابی را جذب کند ولی از آن جایی که مهدی در فصل جاری برای العربی بازی کرده، بازیکن آزاد محسوب نمی شود و باید در مهلت نقل و انتقالات زمستانی که طبق اعلام قبلی از 15 بهمن باز می شود و طبق اعلام فریبرز محمودزاده پس از پایان نیم فصل اول باز خواهد شد بماند.

بیشتربخوانید:
وضعیت مالی نامناسب پرسپولیس؛ پول بودیمیر آماده می شود؟
پاداش آسیایی پرسپولیس مستقیم به حساب بودیمیر و کالدرون
شکوری: 500 هزار یورو باید به بودیمیر بدهیم/ ادامه بحث بشار به تیم ما…

انتهای پیام/