ویسی: آل کثیر را با ۳۰ میلیون از شوش به پیکان آوردم

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: هر وقت بازیکن به تیمی آوردم، گفتند دلال هستم!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد اظهار داشت: 95 درصد بازیکنانی را که می‌آوردم، خودم قرارداد می‌بستم و اینکه از آنها درصد می‌گرفتم یا نه را نمی‌دانم! عیسی آل‌کثیر را با 30 میلیون تومان از شوش به پیکان آوردم؛ عیسی الان باید 20 میلیارد بگیرد.

دلایل ناکامی ویسی در سپاهان

وی ادامه داد: عده‌ای از من باج می‌خواستند. سپاهانی‌های اصیل نه ولی جریانی روی سکوها با مدیریت دست به یکی کردند و نگذاشتند نتیجه بگیرم. الان خوشحالم سپاهان صدرنشین است و محرم آنقدر بازیکن دارد که چشم بسته هرکاری می‌تواند انجام دهد. رامین رضاییان مهاجم بازی می‌کرد، دیدم کارایی ندارد و او را دفاع راست گذاشتم که هنوز هم در این پست بازی می‌کند.

تیم منتخب ویسی

ویسی افزود: اگر بخواهیم رنگی رأی ندهیم، سجاد شهباززاده مهاجم برتر سال است. بعد از جدایی استراماچونی هیچ صحبتی با من نشد. وقتی از صبای قم داشتم به پیکان می‌رفتم، برای سرمربیگری استقلال با من صحبت شد ولی قلعه‌نویی انتخاب شد. سرمربیگری استقلال و پرسپولیس افتخار است و این دو تیم برایم فرقی ندارد. تمرینات بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو، بایرن مونیخ و … را از نزدیک دیدم. زبان انگلیسی‌ را در حد زبان لری‌ بلدم. توسط برانکو در کرواسی دوره‌های آموزشی رفتم. تمرینات استراماچونی در استقلال را می‌دیدم چون اگر در ایران نبود برای این آموزش باید پول می‌دادم.

روایت ویسی از اتفاقی تلخ

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: چون شهرستانی بودم و باید هفت استقلالی و هفت پرسپولیسی انتخاب می‌شدند، در سال 1998از لیست تیم ملی خط خوردم. این عکس گریه من را معروف کرد!

ترسناک‌ترین ورزشگاه‌ها از نگاه عبدالله ویسی

ویسی افزود: سال 67 مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی، حضور بین هواداران اتلتیکو مادرید در استادیوم ویسنته کالدرون و یکبار هم در یاسوج از ترس اینکه کتک نخوریم!

بیشتر بخوانید:
ویسی: عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات عالی بود
مالک باشگاه خیبر: با عبداله ویسی برای فصل آینده به توافق رسیدیم
ویسی: آنقدر کنار زمین سر و صدا بود که سر درد گرفتم!

انتهای پیام/