دعوای پیش از دربی بالا گرفت

باتعویق دیدار تیم های استقلال و صنعت نفت از سوی سازمان لیگ فوتبال پرسپولیس برای فدراسیون خط و نشان کشید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال استقلال تهران که باید بعد از بازگشت از رقابت های مرحله گروهی دیدار های معوقه خود را انجام دهد درخواست تعویق بازی با صنعت نفت را به سازمان لیگ داد و با این موضوع موافقت شد .

این در حالی است که در وضعیت مشابه در لیگ قبلی تیم فوتبال پرسپولیس موظف بود بازی عقب افتاده خود را قبل از دربی برگزار کند و این تصمیم فدراسیون فوتبال صدای پرسپولسی ها را در آورد و ابراهیم شکوری سازمان لیگ را تهدید کرد که در دیدار دربی حاضر نخواهد شد.

استقلال پاسخ شکوری را نمی‌دهد

مدیران استقلال در کوران رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ترجیح می‌دهند به جای پاسخ دادن به مصاحبه سخنگوی باشگاه پرسپولیس تمام تمرکزشان را روی بازی پایانی مقابل الشرطه معطوف کنند.

ابراهیم شکوری کیلومترها دورتر از از ایران و در کشور هندوستان درباره دربی حرف زد و مدعی شد: اگر استقلال قبل از رویارویی با پرسپولیس دیدار معوقه خود برابر صنعت نفت آبادان را برگزار نکند پرسپولیس برای دربی در زمین حاضر نخواهد شد. آبی‌پوشان در خلال برگزاری لیگ قهرمانان آسیا قصد ندارند وارد چالش شده و جواب ابراهیم شکوری را بدهند. آبی‌پوشان اعلام کرده‌اند تمام تمرکز آنها معطوف به بازی با الشرطه عراق است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:
لیگ برتر فوتبال در اوج کرونا هم تعطیل نمی‌شود
ترکیب تیم های نساجی مازندران و سپاهان در لیگ برتر فوتبال ایران

انتهای پیام/