پرسپولیس و سپاهان داداش شدند!

باشگاه سپاهان اصفهان از سردیس دو اسطوره این باشگاه در حضور اسطوره باشگاه پرسپولیس رونمایی کرند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، باشگاه سپاهان اصفهان با حضور برخی میهمانان ویژه از سردیس دو اسطوره این ابشگاه رونمایی کرد.

محمدرضا ساکت در آئین رونمایی از سردیس بازیکنان اسبق تیم فوتبال سپاهان، محمود یاوری و محمود حریری که با حضور مدیران شهری و استانی برگزار شد، اظهار داشت: هدف باشگاه سپاهان حمایت و تکریم پیشکسوتان است که این هدف با رونمایی از سردیس اسطوره‌های باشگاه پیگیری می‌شود.

وی افزود: ما باید با تدوین الگوها برای جوانان آنان را به سمت ورزش سوق دهیم و با ارائه الگوهای جدید و تکریم پیشکسوتان این فضا را ایجاد کنیم و در همین راستا امروز (شنبه) پروژه موزه باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان کلید می‌خورد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اضافه کرد: مقرر است به کمک شرکت فولاد مبارکه مجموعه دهکده المپیک نقش جهان تکمیل شود و این در راستای مسئولیت‌های اجتماعی فولاد مبارکه است.


سپاهان و پرسپولیس دو برادر هستند

همچنین حسین کلانی بازیکن سابق شاهین در این مراسم اظهار داشت: حضور در این جمع افتخار بزرگی برای من است؛ ما شاهینی‌ها همه از یک استاد درس گرفتیم و تابع استاد اصلی خود یعنی استاد اکرامی پایه گذار مکتب شاهین هستیم و همیشه از او یاد می‌کنیم.

وی افزود: وقتی به تاریخ باشگاه شاهین نگاه می‌کنیم مکتب شاهین درس و اخلاق را سر لوحه قرار داد

و تمام شاگردان استاد اکرامی سرآمد مردان و ورزشکاران بوده‌اند و مرحوم حریری و یاوری نیز از جمله شاگردان این استاد بودند و بنده افتخار داشتم برای مدتی کنار محمود یاوری بودم و شاگردی ایشان را کردم.

کلانی خاطر نشان کرد: وظیفه بزرگان باشگاه‌ها است که نگذارند جوانان اتحاد خود را از دست بدهند و آنها را کنار هم بگذارد و همانطور که پرسپولیس و سپاهان برادر هم هستند و هر دو از کتب شاهین هستند و نباید با یک دیگر دشمنی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:
اردوی تدارکاتی سپاهانی ها در کردان
اتفاق تلخ و عجیب؛ در انتظار پرسپولیس یا سپاهان
سیدصالحی: قهرمان لیگ از بین پرسپولیس و سپاهان است

انتهای پیام/