پشت پرده اعتراض های رادوشوویچ چیست؟

ماجرا از این قرار است باشگاه پرسپولیس در روز بازی با ذوب آهن مبلغ 5 درصد به بازیکنان پرداخت کرد و چون مبلغ رادو به صورت دلاری است، باشگاه نیازمند زمان بیشتری برای پرداخت مطالبات او است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، به این گونه که باشگاه طبق روال باید نامه ای به وزارت ورزش ارسال کرده و وزارت ورزش نیز با ارسال نامه ای به بانک مرکزی، پرداخت این مبلغ از سوی باشگاه پرسپولیس را تایید کند.

پس از آن بانک مرکزی نامه ای را به بخش ارزی ارسال می کند تا بخش ارزی با ارسال تاییده ای به شهر استانبول، این مبلغ را به رادو پرداخت کند. این روالی است که مدتهاست برای پرداخت به بازیکنان و مربیان خارجی انجام می شود و معمولا بین 4 تا 5 روز زمان می برد که در آن مقطع رادو به کرواسی رفته بود. از این رو دلیل برنگشتن رادو این موضوع نیست. واقعیت این است رادو در گفتگویی که با مسئولان باشگاه داشته اعلام کرده باید به مبلغ قراردادش اضافه شود چرا که لیگ طولانی شده است.

مسئولان باشگاه نیز به او اعلام کرده اند طولانی شدن لیگ ربطی به باشگاه ندارد و به خاطر شرایط کرونا در تمام جهان است و به همین دلیل قرار نیست به مبلغ قرارداد او اضافه شود. از این رو بهتر است به تهران برگردد و تا پایان فصل رقم قرارداد خود را طبق روال دریافت کند. به هر روی رادو که در فصل اخیر بیشتر از تمام سال های گذشته در مورد برنگشتن و پایان دادن به قراردادش در پرسپولیس خبر ساز شد، طبق مقررات باید به پرسپولیس برگردد چرا که او تنها 5 درصد طلبکار است و نمی تواند با این مبلغ قراردادش را فسخ کند.

بیشتر بخوانید:
زمان بازگشت رادوشوویچ به تمرینات پرسپولیس
رادوشوویچ: مسئولین فرودگاه بین‌المللی تهران فقط پول می‌خواستند، پول پول پول!
رادوشوویچ: پرسپولیس قهرمان می شود و آن را به میناوند و انصاریان هدیه می‌دهیم

انتهای پیام /