یورو 2021/ پرتغال ۳ – مجارستان صفر/ گلباران مجار ها در طوفان ۴ دقیقه ای

در ادامه رقابت های یورو 2021 دو تیم فوتبال مجارستان و پرتغال امشب با یکدیگر دیدار داشتند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،در ادامه رقابت های یورو 2021 دو تیم فوتبال مجارستان و پرتغال امشب با یکدیگر دیدار داشتند این دیدار در ساعت 20:30 آغاز شد .

تیم های ملی فوتبال مجارستان و پرتغال در ادامه رقابت‌های یورو از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این یاران رونالدو بودند که موفق شدند با نتیجه سه بر صفر به پیروزی مقتدرانه دست پیدا کنند و شروع خوبی را در رقابت‌های یورو امسال رقم بزند این بازی همان طور که انتظار می رفت از همان دقایق ابتدایی با حملات پرتغالی‌ها آغاز شد آنها چندین موقعیت ، آن هم از همان ثانیه‌های اول روی دروازه حریف ایجاد کردند و در نخستین موقعیت خیلی خطرناک توسط ژوتا می توانستند نخستین گل بازی را هم به ثمر برسانند اما تلاش آنها بی ثمر ماند ، آن ها در ادامه هم در دقایق ۲۴ و ۳۰ بازهم حملات سنگینی روی دروازه حریفشان شکل دادند و حتی رونالدو هم چند ضربه خوب را زد که البته برای پرتغال ها بی ثمر بود. پس از آن و در دقیقه ۳۷ نخستین موقعیت جدی بازی برای مجارستان ایجاد شد و آن ها فاصله کمی‌تا باز کردن دروازه پرتغال داشتند ، اما بی فایده بود و در برگشت هم‌ضربه رونالدو گل نشد تا حساب کار در پایان نیمه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم هم همانطور که انتظار می‌رفت با حملات پرتغالی‌ها آغاز شد آنها توسط فرناندز بازهم موقعیت‌های جدیدی را خلق کردند موقعیت‌هایی که البته هیچکدام خیلی خطرناک نه پس از آنها مجارها یک بار دیگر توانستند خود را به دروازه یاران پرتغال نزدیک کنند اما ضربه فوق العاده آنها با مهار دروازه‌بان پرتغال روبرو شد بازی در ادامه و تا لحظات پایانی هم با نتیجه صفر – صفر مساوی بود و حملات دو تیم تاثیر چندانی نداشت ، اما در دقیقه 86 پرتغال بالاخره به گل رسید. رافائل گوئریرو روی پاس رافا سیلوا در گوشه محوطه صاحب فرصت شد و ضربه آرام او بعد از برخورد به اوربان به راحتی وارد دروازه مجارستان شد.

اما دو دقیقه بعد رافا سیلوا در محوطه جریمه مجارستان متوقف شد و پرتغال صاحب یک ضربه پنالتی شد. کریستیانو رونالدو پشت توپ قرار گرفت و موفق به زدن گل دوم هم شد. اما در دقیقه 92 رونالدو در موقعیتی تک به تک گولاسچی را جا گذاشت و موفق به گل سوم هم شد تا پرتغال در نهایت با نتیجه 0-3 مجارستان را مغلوب بکند.

بیشتر بخوانید :
یورو 2021/ توقف آرژانتین در گام نخست / برد دلچسب پاراگوئه
یورو ۲۰۲۱|اسپانیاصفر – سوئدصفر/تقسیم امتیازات در شب درخشش گلر سوئد
یورو ۲۰۲۱|سلوواکی ۲- ۱ لهستان/شکست غیر منتظره یازان لواندوفسکی در یورو

انتهای پیام/