بی‌خبری پرسپولیسی‌ها از وضعیت شهریار مغانلو

بسیار بعید است باشگاه پرتغالی با حضور این بازیکن در پرسپولیس موافقت کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شهریار مغانلو در ابتدای نیم فصل و در نقل و انتقالات زمستانی راهی باشگاه پرسپولیس شد. آن هم در حالی که مشتری چندانی نداشت و در سانتاکلارا هم سکونشین بود اما حضور در پرسپولیس و درخششی که به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا داشت باعث شده این روزها تیم های زیادی خواهان او باشند. از تیم زنیت که بیشتر گمانه زنی رسانه ای است تا یک باشگاه قطری و همین طور باشگاه سپاهان و یک باشگاه داخلی دیگر.

همین موضوع باعث شده مدیر ورزشی سانتاکلارا در تماسهایی که با مدیریت باشگاه پرسپولیس تهران داشته از آن ها در مورد مغانلو پیگیری کند و باشگاه پرسپولیس هم صراحتا اعلام کرده قادر به رقابت با باشگاه های خارجی و همین طور باشگاه های وطنی برای پرداخت مبلغ رضایت نامه این مهاجم نیست.

باشگاه قطری حدود 600 هزار دلار و باشگاه سپاهان مبلغ 500 هزار دلار برای دریافت رضایت نامه مغانلو به باشگاه سانتاکلارا پیشنهاد داده اند و باشگاه پرسپولیس اعلام کرده توانایی پرداخت چنین مبالغی را ندارد. از این رو به نظر می رسد سرخ پوشان کاملا از وضعیت آینده مغانلو بی اطلاع بوده و نمی دانند چه سرنوشتی در انتظار مهاجم این روزهایشان است.

شهریار مغانلو اگرچه دوست دارد در پرسپولیس فوتبالش را ادامه دهد اما طبیعی است سانتاکلارا او را به باشگاهی بدهد که از پس مبلبغ رضایت نامه اش بربیاید. از این رو بسیار بعید است باشگاه پرتغالی با حضور این بازیکن در پرسپولیس موافقت کند.

بیشتر بخوانید:
دردسر بزرگ پرسپولیس برای تمدید قراردادها
پرسپولیس پیگیر فیلم لو رفته کنعانی زادگان
پرسپولیس از مغانلو گل می‌خواهد
خط و نشان ۴ پرسپولیسی برای تیم نکونام
سابقه تقابل‌های نکونام با پرسپولیس؛ بدون برد

انتهای پیام/