آخرین خبر از وضعیت مصدومیت ستاره پرسپولیسی

صادق محرمی ، مدافع تیم دیناموزگرب در دیدار دوستانه تیمش با مصدومیت مواجه شده اما مشکل خاصی ندارد و به زودی به تمرینات تیمش اضافه می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  صادق محرمی که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در دیدارهای اخیر تیم ملی توانسته بود جایگاه ثابتی را در اختیار بگیرپ و عملکرد مناسبی از خود در منامه به جا گذاشته بود، در بازگشت به تیمش و در جریان دیدار تدارکاتی دیناموزاگرب دچار آسیب‌دیدگی شد.

محرمی که فصل گذشته نیز با مصدومیت بدموقع خود مدت زمان زیادی را دور از میادین بود و حضورش در اردوی تیم ملی هم در ابهام قرار داشت، در نهایت توانست با تمرینات ویژه آماده‌سازی خود را مهیای همراهی شاگردان دراگان اسکوچیچ کند و نمایش موفقی نیز در دیدارهای ایران در منامه از خود به جا گذاشت. مصدو میت دوباره محرمی در شرایطی که به گزینه اصلی جناح راست تیم ملی تبدیل شده، نگرانی بزرگی را شکل داده اما شنیده می‌شود او مشکل خاصی ندارد و قادر است خیلی زود تمرینات خود را دنبال کند.

صادق محرمی با تایید موضوع جزیی بودن مصدومیتش اعلام کرد احتمالا طی سه چهار روز آتی قادر به انجام تمرینات گروهی خواهد بود.

بیشتر بخوانید :
خبر خوب درباره صادق محرمی مدافع تیم ملی
تیم صادق محرمی نخستین بازی غیر رسمی فوتبال کرواسی را برگزار می کند
سفیر ایران از وضعیت صادق محرمی و یوسف کرمی در کرواسی خبر داد

انتهای پیام/