گل محمدی: دوست نداریم راحت کنار برویم/ برای مهار استقلال تمرین کردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای هوادارانمان تا آخرین نفس می‌جنگیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تاجیکستان اظهار داشت: می دانیم در مرحله حساسی هستیم و باید مقابل تیمی جوان و پر انگیزه بازی کنیم. برای رسیدن به این مرحله بازیهای خوبی انجام دادیم و سختی زیادی کشیدیم. دوست نداریم خیلی راحت از این مرحله کنار برویم و قطعا برای مبارزه و جنگیدن و اینکه بازی خوبی نشان دهیم، وارد زمین خواهیم شد. باتوجه به تجربه خوبی که بازیکنان ما از دوره گذشته لیگ قهرمانان دارند. تیم خوبی داریم و به تیممان اعتماد و اعتقاد داریم و میدانیم مرد روزهای سخت بوده‌اند. امیدوارم فردا هم یکی از روزهای خوب ما باشد.

وی ادامه داد: بیشتر از دو سال است که پرسپولیس به عنوان تیم میزبان بازی نکرده و نزدیک ۹۰۰ روز است که در ورزشگاه خانگی اش بازی نکرده. دلیل تحریم و ویروس کرونا بوده و نزدیک سه سال است که بدون بازی خانگی بازی کردیم. این شرایط را برای هر تیمی سخت می‌کند. پرسپولیس پرهوادارترین باشگاه آسیاست و نبود هواداران بیشترین ضربه را به ما خواهد زد. اما ما پرسپولیس هستیم و همیشه برای پیروزی و افتخار جنگیدیم و این به خاطر هواداران بوده است. برای هوادارانمان که در استادیوم نیستند مبارزه میکنیم و تا آخرین نفس میجنگیم. هواداران هم در این چند سال نشان دادند که چقدر تفکرات بزرگ و انگیزه قوی داشتند.

گل‌محمدی افزود: تیمی که بالاخره خوب دفاع می‌کند، قطعا برنامه برای ضد حمله هم دارد. شناختی که ما از تیم استقلال تاجیکستان داریم این است که در حمله هم با سرعت خوب و انتقال به حمله خوب با بازیکنان خوبی که در خط جلو دارد، خیلی خطرناک است و اینها را ما همه آنالیز کردیم. هم از قدرت خط حمله اطلاع داریم و هم از قدرت خط دفاعی. بالاخره راهکارهایی برای باز کردن این دفاع تیمی و مهار مهاجمانشان تمرین کردیم و امیدوارم فردا بتوانیم اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید:
غایبان پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان
یحیی به گلزنی عیسی آل کثیر برای پرسپولیس امیدوار است
استقبال باورنکردنی از بلیت فروشی بازی استقلال و پرسپولیس
مدافع راست یحیی برای بازی با استقلال تاجیکستان
حضور معاون وزیر تندرستی تاجیکستان در اردوی پرسپولیس
پیش فروش موفق بلیت‌های پرسپولیس – استقلال
محمدرضا زادمهر: مشتاقانه منتظر رونمایی از پرسپولیس هستم
فرشاد احمدزاده: گفتند برای پرسپولیس کلاس گذاشتم اما هیچ تماسی نگرفتند

انتهای پیام/