پاشازاده: مددی استعفا داده اما امروز تصمیم می گیریم/ تصمیم‌گیری با وزارت ورزش است

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: هر سال بر سر استقلال این بلاها را می‌آورند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی پاشازاده، معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه آیا احمد مددی به شکل قطعی از مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا کرده، اظهار داشت: وی استعفا داده اما قرار است امروز در باره این مورد تصمیم‌گیری شود.

وی در باره اینکه به نظر می‌رسد همیشه بین پیشکسوتان استقلال اختلافات زیادی وجود دارد و این موضوع به رسانه‌ها هم کشیده می‌شود، توضیح داد: به نکته خوبی اشاره کردید. متأسفانه اختلافات وجود دارد. شاید در تیم رقیب اختلافاتشان بیشتر از ما باشد اما سیاست‌مدارانه رفتار کرده و از همدیگر حمایت می‌کنند. از روزی که مربیگری را شروع کردم، از هر مربی که به استقلال آمد حمایت کردم. از وینفرد شفر، امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی که سرمایه باشگاه استقلال است و گفتم به عنوان یک جوان اجازه بدهید کار کند تا محمود فکری، علیرضا منصوریان که زمان وی هم سر تمرینات می‌رفتم و از آندره استراماچونی حمایت کردم. در این موضوع ضعیف هستیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا مجیدی به خاطر اختلافات درونی باشگاه استقلال در دبی مانده، پاسخ داد: از این موضوع اطلاعی ندارم زیر با مجیدی صحبت نکرده‌ام،‌ اما صد درصد سرمربی، کادر فنی و هر کس دیگر به عنوان ارکان اصلی تیم و باشگاه باید بیایند و کار خود را انجام بدهند.

پاشازاده در خصوص خوبی‌ها و بدی‌های فضای مجازی و تقابل تیم مدیریتی و تیم فرهاد مجیدی در این فضا که حتی کار را به تجمع در مقابل وزارت ورزش و استعفای مدیرعامل استقلال کشاند، گفت: این اتفاقات آرامش را از تیم می‌گیرد و برخی مواقع منجر به تصمیم‌گیری‌های اشتباه می‌شود، زیرا در شرایط خاص تصمیم‌گیری شده و سبب می‌شود بار دیگر اشتباه با اشتباه جبران شود. این موضوع در 8-7 سال اخیر جزو معضلات استقلال بوده است.

وی درباره اینکه آیا برای جایگزینی مددی با گزینه‌ها مثل خودش صحبتی شده، توضیح داد: قرار شده تصمیم‌گیری از وزارت ورزش باشد، اما امیدوارم هر چه زودتر چنین اتفاقی بیفتد. هر کسی هم بیاید دست کم برای جمع‌آوری اطلاعات و صحبت به مشاورانش برای رسیدن به جمع‌بندی نهایی به چند روز نیاز به زمان دارد و همه این موارد به ضرر تیم است.

وی در مورد اینکه آیا خودش به عنوان معاون باشگاه در مورد وضعیت فرشید اسماعیلی نظری دارد، توضیح داد: هر بازیکنی شرایط خاص خودش را دارد. اسماعیلی بازیکن بسیار توانمندی است و در این موضوع شک نداریم، حتی روزی که پنالتی را به بیرون زد از وی حمایت کردم و گفتم ایرادی ندارد، زیرا این اتفاق برای بهترین بازیکنان دنیا هم می‌افتد، اما باشگاه چارچوب انضباطی را هم تعیین کرده و تمام ارکان استقلال باید به این چارچوب متعهد باشند. برخی اختلافات وجود دارد، اما می‌توان با نشست، گفتگو و احترام این مسائل را حل کرد.

بیشتر بخوانید:
ملکیان سرپرست باشگاه استقلال نمی‌شود
مرفاوی: استقلال ۳ جام را باخته/ فرشید اسماعیلی را بزرگ نکنید
عضویت بازیکن و معاون سابق استقلال در شورای شهر مشهد
فریاد شیران: مددی استقلال را نجات داد و استعفا نداده/ درود به فکری که حقیقت را گفت
فکری: استقلالی ها درباره اتفاقات دبی سکوت نکنند/ مرحوم پورحیدری و حجازی را به هرکسی نچسبانید
اختلاف بین مدیر و سرمربی استقلال؛ چه کسی کنار می‌رود؟

انتهای پیام/