کشتی فرنگی قهرمانی جهان| ساروی: امیدوارم با دعای خیر مردم به فینال بروم

محمدهادی ساروی گفت: خدا را شاکرم که توانستم تا مرحله نیمه‌نهایی بالا آمدم و امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم در این دیدار نیز پیروز شده و به فینال راه پیدا کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمدهادی ساروی نماینده وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های جهانی نروژ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه تمرینات خوبی را زیر نظر کادرفنی پشت‌سر گذاشته‌ام و از نظر جسمانی در فرم ایده‌آلی قرار دارم. با توکل به خدا در دیدار بعدی هم با تمام توان به روی تشک خواهم رفت و تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا برتری مقابل حریف، به دیدار پایانی راه پیدا کنم.

ساروی در پایان خاطرنشان کرد: از همه مردم کشورمان و همچنین همشهریانم که همواره حامی من بوده‌اند و به من روحیه داده‌اند تشکر می‌کنم و پیروزهایی که تا اینجا به دست آورده‌ام را به آن‌ها تقدیم می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم دعا کنند تا در دیدار نیمه‌هایی هم برنده شده و به فینال راه پیدا کنم. امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم مزد زحماتی که کشیده‌ام را با کسب مدال طلای این دوره از رقابت‌ها بگیرم و دل مردم کشورمان را شاد کنم.

بیشتر بخوانید:
کشتی فرنگی قهرمانی جهان| راهیابی ساروی و یوسفی به نیمه نهایی
درستکار: پیشنهاداستفاده از کشتی گیران زیاد بود اما گفتم فقط چرخه انتخابی
کشتی فرنگی قهرمانی جهان/یوسفی به مرحله نیمه نهای راه یافت /مردانی مقابل حریف ارمنستانی مغلوب شد
طالقانی: کشتی نشان داد که همه ورزش یک طرف و کشتی یک طرف

انتهای پیام/