ضرب الاجل AFC به فدراسیون و سازمان لیگ/ تهدید جدی فوتبال ایران

دردسری که تیم راهیان کرمانشاه با دریافت یک رای از دادگاهی در استان برای فوتبال کشور ایجاد کرده کم کم ابعاد بین المللی به خود گرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا که معمولا اخبار حساس فوتبال باشگاهی و ملی کشور را رصد می کنند با انتشار خبر بازگشت تیم راهیان کرمانشاه به لیگ دسته اول فوتبال بلافاصله دست به کار شده و همین مساله واکنش سریع نهادهای بین المللی فوتبال از جمله کنفدراسیون فوتبال آسیا را در پی داشته است.

ای اف سی به تازگی با ارسال نامه ای انتقادی در ضرب الاجلی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواستار شفاف سازی موضوع در مورد دخالت های نهادهای غیر فوتبالی در نتایج و جدول مسابقات لیگ شده اند. درنامه AFC از مدیران ارشد فوتبال خواسته شده خیلی سریع توضیح های لازم را در مورد بازگشت یک تیم به لیگ یک با رای دادگاهی محلی ارائه کنند.

از نکات قابل توجه نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمیمه شدن برخی اخبار رسانه های داخل کشور مبنی بر بازگشت تیم راهیان کرمانشاه به لیگ یک بود. به نظر می رسد اگر مسئولان ارشد کشوری نسبت به این رای صادر شده در دادگاهی در کرمانشاه واکنش مناسبی انجام ندهند و این رای که برخلاف رویه فوتبال در جهان و برخلاف اساسنامه های فدراسیون فوتبال کشورمان، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا است مورد تجدید نظر خواهی قرار نگیرد، ممکن است تبعات سنگینی در انتظار فوتبال ملی و باشگاهی کشورمان باشد.

بیشتر بخوانید:
تبریک کنفدراسیون آسیا به یحیی گلمحمدی
واکنش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی بانوان ایران مقابل اردن
آیاکنفدراسیون فوتبال آسیا با پرسپولیس کنار می آیند؟

انتهای پیام /