علیرضا منصوریان: استقلال مثل خانواده‌ام است، هرگز آبروی خانواده را نمی‌برم

برای منِ علیرضا منصوریان استقلال با همه این هواداران یک خانواده محسوب می‌شود و من هیچ موقع آبروی خانواده خود را بیرون نمی‌برم که بخواهم آبروی استقلال را خدای‌ناکرده ببرم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من بالا یا پایین و هر طرفی که باشم زندگی‌ام را مدیون استقلال هستم. استقلال من را به همه جای این جامعه رسانده و همیشه می‌گویم یک بازیکن بزرگ ملی نبودم که به استقلال بیایم بلکه بازیکنی بودم که با حضور در استقلال به آنچه از خدا می‌خواستم رسیدم. دست تک‌تک هواداران را می‌بوسم و جایگاه خود را در این باشگاه می‌دانم و خود هواداران و دوستداران این تیم هم می‌دانند که همیشه در قلب من جا دارند، حتی در سخت‌ترین شرایط هم سعی نکردم سوهان روح آنها باشم و همیشه سعی کرده‌ام یار و یاور آنها باشم.

وی افزود: برای منِ علیرضا منصوریان استقلال با همه این هواداران یک خانواده محسوب می‌شود و من هیچ موقع آبروی خانواده خود را بیرون نمی‌برم که بخواهم آبروی استقلال را خدای‌ناکرده ببرم. همیشه حرمت این باشگاه را داشته‌ام چون می‌دانم که از دل این تیم علیرضا منصوریان شدم و هرچه دارم از استقلال است.

بیشتر بخوانید:
تکمیل سهمیه لیگ برتری منصوریان!
شوک به نفت آبادان؛ منصوریان به کرونا مبتلا شد
منصوریان در انتظار ۳ بازیکن نفت آبادان

انتهای پیام /