فرصت‌سوزی‌ استقلال و احتمال تکرار ناکامی مجدد در لیگ/ ۴ امتیاز بلای جان مجیدی می‌شود؟

شاگردان فرهاد مجیدی در جدال برابر تیم نساجی قائمشهر در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، مقابل این تیم متوقف شدند تا میزان امتیازات از دست رفته این تیم در پنج هفته اخیر به عدد چهار برسد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شاگردان فرهاد مجیدی در جدال برابر تیم نساجی قائمشهر در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، مقابل این تیم متوقف شدند تا میزان امتیازات از دست رفته این تیم در پنج هفته اخیر به عدد چهار برسد.

از دست رفتن چهار امتیاز می‌تواند زنگ خطر جدی برای مجیدی و کادر فنی او باشد، به ویژه در این فصل که هواداران استقلال توقع موفقیتی بزرگ از آن‌ها دارند و معتقدند با هماهنگی به وجود آمده میان تیم مدیریتی و فنی استقلال زمینه موفقیت فراهم شده؛ به همین دلیل آبی‌ها باید ناکامی‌های فصول اخیر خود را جبران کنند تا پس از مدت‌ها عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورند.

فرهاد مجیدی و همکاران او در کادر فنی استقلال تهران باید این حقیقت را به تیم منتقل کنند، تیمی در پایان فصل جام را بالای سر خواهد برد که به راحتی موقعیت سوزی نکند، اگر این واقعیت برای تیم تبیین شود، آنگاه بازیکنان به سادگی از کنار موقعیت‌های به وجود آمده عبور نمی‌کنند و با مسئولیت پذیری بیشتری در زمین ظاهر خواهند شد.

منتقدان بر این باورند، ممکن است چهار امتیازی که مجیدی در دو بازی اخیر استقلال از دست داد، در هفته‌های پایانی لیگ به شدت معادلات را برای آبی‌پوشان پیچیده کند و سرنوشت آن‌ها را به شکل دیگری رقم بزند تا رویای قهرمانی آبی‌های در فصلی که همه شرایط مهیاست نیز نقش بر آب شود و تیم استقلال دوباره سایه ناکامی را روی سر خود ببیند.

بیشتر بخوانید:

فقط به یک شرط ستاره برزیلی را به استقلال می‌دهیم/ او بهترین بازیکن سری…
روزنامه آوای استقلال 30 آبان 1400
دلیل عدم پاسخ باشگاه استقلال به فغانی مشخص شد

انتهای پیام/