سجادی وزیر ورزش: اداره پرسپولیس با سرپرست فرقی با مدیرعامل ندارد

اینکه در حال حاضر باشگاه پرسپولیس کارگزار دارد یا ندارد سوالی است که باید از داخل باشگاه پرسیده شود زیرا وزیر ورزش در این وسط نقش و دخالتی ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حمید سجادی وزیر ورزش وجوانان گفت: مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس را با مشورت هیأت مدیره و مجمع این باشگاه انتخاب خواهیم کرد. در این مجمع وزیر دادگستری،‌ اقتصاد و من حضور داریم. در نهایت مانند باشگاه استقلال که مجمع برای انتخاب و مشخص شدن تکلیف مدیرعاملی با هیأت مدیره مشورت کرد در پرسپولیس هم این کار را انجام خواهیم داد. از یکی دو هفته قبل برنامه‌ها را می‌نویسیم و می‌دانیم برای روزهای هفته‌های آینده چه کارهایی خواهد شد. در برنامه‌هایم تغییراتی دادم تا به فوریت در خدمت هیأت مدیره پرسپولیس باشیم. اگر نیاز به تغییر در هیأت مدیره این باشگاه باشد اعضای هیأت مدیره را تغییر می‌دهیم و اگر نیاز به تقویت باشد هیأت مدیره پرسپولیس را تقویت خواهیم کرد.

وی افزود: اینکه در حال حاضر باشگاه پرسپولیس کارگزار دارد یا ندارد سوالی است که باید از داخل باشگاه پرسیده شود زیرا وزیر ورزش در این وسط نقش و دخالتی ندارد. این‌ها اختیارات و مسائل اجرایی و مدیریتی داخل باشگاه است. هواداران نگران نباشند. باور و اعتماد کنند که با سرپرست اداره شدن باشگاه پرسپولیس هیچ تفاوتی با اداره این باشگاه زیر نظر مدیرعامل ندارد زیرا سرپرست فعلی باشگاه همان اختیارات مدیرعامل را دارد.

بیشتر بخوانید:
قول مساعد صالحی امیری و سجادی برای بررسی اعزام بانوان هندبالیست به بازی‌های آسیایی
درخواست یک هندبالیست بانوان از وزیر و پاسخ جالب سجادی
حمید سجادی: زندگی ما فقط پرسپولیس و استقلال نیست

انتهای پیام/