علی چینی: گل‌گهر به مراتب بهتر از پرسپولیس است

قبل از صحبت در مورد استقلال، باید بگویم که پرسپولیس را در این فصل مدعی قهرمانی نمی‌دانم و تیم گل‌گهر به مراتب بهتر از پرسپولیس است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی چینی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: سپاهان هم تیم باکیفیتی است و آنها هم جزو مدعیان قهرمانی هستند. اینکه استقلال در لیگ امسال هنوز شکست نخورده خودش یک حسن است، ولی این تساوی‌ها نیز باید تبدیل به برد شوند. استقلال در ایجاد موقعیت مشکل ندارد و مسئله اصلی گل زدن است که متأسفانه موقعیت‌ها با بی‌دقتی یا نداشتن تمرکز از بین می‌روند. برخی می‌گویند استقلال بازیساز ندارد، ولی این حرف را قبول ندارم، چون در فوتبال امروز بازیسازی از خط دفاع شروع می‌شود و مثل گذشته نیست که همه چیز به عهده یک بازیکن باشد.

وی افزود: یامگا و ژستد بازیکنان خوبی هستند. من فکر می‌کنم ژستد از شرایط بازی دور بوده و حالا کادر فنی از وی استفاده می‌کند تا شرایط این بازیکن بهتر شود. البته اعتقاد من این است که باید از مهاجمانی مثل ارسلان مطهری و امین قاسمی‌نژاد بیشتر استفاده شود. اگر ژستد در یک بازی روی نیمکت بنشیند قطعاً انگیزه او برای رقابت کردن هم بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید:
علی چینی: نسبت به سال های قبل شروع خوبی در لیگ داشتیم + فیلم
ترخیص موقتی علی چینی از بیمارستان
علی چینی : بزرگترین رقیب استقلال خودش است

انتهای پیام /