منوچهر صفروف: بازیکن با بازی کردن انگیزه می‌گیرد/ دوری از مسابقات به ما ضربه می زند

منوچهر صفروف، بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس: بازیکن با بازی کردن انگیزه می‌گیرد، دوری از مسابقات به ما ضربه می زند، به خانواده ام گفتم پنجره پرسپولیس بسته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، منوچهر صفروف گفت:دوری از مسابقات قطعا به بازیکن ضربه می‌زند، چون بازیکن با بازی‌ای که انجام می‌دهد، انگیزه می‌گیرد، اما با چاره‌ای که کادر فنی اندیشید، ما در بازی‌های دوستانه در شرایط مسابقه قرار می‌گیریم. از خانواده و دیگران شرایط را می‌پرسند و من هم می‌گویم پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس بسته است!

وی افزود: به‌دلیل اینکه پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته است قرارداد ما منعقد نشده و رسمی نشده، اما مسئولان و کادرفنی پرسپولیس به ما قول دادند هرچه سریع‌تر این مشکل حل می‌شود و ما هم شاهد هستیم آنها تلاش‌شان را می‌کنند، امیدوارم هرچه سریع‌تر این مساله برطرف شود.

از باشگاه پرسپولیس پیگیر و جویای حال ما هستند. ما اکنون در هتل زندگی می‌کنیم و البته منتظریم زودتر مشکل پنجره باشگاه حل شود تا بتوانیم بازی کنیم. فکر نکنم زمان باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی بیش از یک‌هفته تا 10روز دیگر طول بکشد. امیدوارم بتوانم به پرسپولیس و هواداران محترم‌شان خدمت کنم.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت بازیکنان تاجیکستانی تیم پرسپولیس
پیشکسوت پرسپولیس: وضعیت تاجیک‌ها برای فوتبال ما زشت است
بلاتکلیفی خریدهای تاجیک پرسپولیس ادامه دارد

انتهای پیام/