کلانی : در جام باشگاه ها سال قبل بدشانسی آوردیم و تیم باید قهرمان می شد!

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس گفت : در جام باشگاه ها سال قبل بدشانسی آوردیم و تیم باید قهرمان می شد!
وی در ادامه به پرسش های خبرنگار شبکه لحظه اینگونه پاسخ داد :

*شرایط پرسپولیس را بعد ازدو برد متوالی مقابل استقلال و تیم پیکان چگونه ارزیابی می کنید؟

شرایط تیم از لحاظ روحی و روانی خوب است، به هر حال همه دارای یک انگیزه هستند تا به آن هدفی که می خواهند برسند و قهرمان بشوند. با توجه به اینکه در صدر جدول هستند و همبستگی که در بین بازیکنان، مربی و مدیریت باشگاه است عواملی که می تواند عامل پیروزی تیم باشد. این نوید بسیار خوبی است که تیم بتواند قهرمان شود و یک مقدار از آن خواسته هایی که متاسفانه سال قبل نتوانسته ایم بدست بیاوریم در جام باشگاه های آسیا جبران کنیم.

*شرایط پرسپولیس یک مقدار در جام باشگاه ها خطرناک است، با توجه به روحیه خوب بازیکنان شرایط بازی مقابل الاهلی را چگونه ارزیابی می کنید؟

انشالله به امید خدا در بازی امروز بازیکنان موفق می شوند. در بازی قبلی بازیکنان بدشانسی آوردند، بازی در دست بازیکنان پرسپولیس بود، به هر حال فوتبال را نمی توان پیش بینی کرد هر لحظه ای ممکن است یک اتفاقی بیفتد. در جام باشگاه ها سال قبل بدشانسی آوردیم و تیم باید قهرمان می شد، بازی قبل شرایط نامناسب بود، خستگی بازیکنان، فشار روحی و روانی،عواملی بودند که باعث بدشانسی تیم شد ولی به امید خدا امروز بازیکنان موفق خواهند شد.