پالایش نفت آبادان 81 – 69 المحرق بحرین(قهرمانی باشگاه های آسیا)

تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و المحرق بحرین امروز در دیدار رده بندی رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا از ساعت ۱۲ به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه. پالایشی ها روز گذشته در دیدار نیمه نهایی مغلوب الوارک ژاپن شدند و المحرقی ها هم به الریاضی لبنان باختند.

دو‌تیم پیش از این هم بازی کرده بودند که نماینده ایران برنده بازی شده بود.

کوارتر نخست / پالایش نفت آبادان ۳۰-المحرق بحرین ۲۵

شاگردان سامری با همان ترکیبی که در روز های گذشته به میدان رفته بودند بازی امروز را آغاز کردند و شروع خوبی در این بازی داشتند ، نماینده کشورمان با استفاده از فضاهای خالی تیم حریف و پرتاب های دقیق توانستند امتیاز های خوبی کسب کنند.

بحرینی ها هم البته نمایش خوبی داشتند و با ضد حملات و ‌گاهی غفلت دفاعی بازی را کنترل می کردند و امتیاز می گرفتند. این کوارتر خیلی پر امتیاز بود و در نهایت ۳۰-۲۵ به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

کوارتر دوم / پالایش نفت آبادان ۲۰-المحرق بحرین ۲۳

این کوارتر برای بحرینی ها بهتر آغاز شد و آن ها امتیاز نخست را کسب کردند. در ادامه اما پالایشی ها که نمی خواستند بازنده باشند روی به حملات سنگین آوردند و با چند اقدام ‌شوت زنیِ موفق امتیاز گرفتند. آن ها اگرچه به خوبی امتیاز می گرفتند اما پالایشی ها هم خوب بودند.

ضد حملات حریف و بدشانسی بازیکنان ایران باعث شد نماینده بحرین ۲۲-۲۰ برنده کوارتر دوم باشد.

کوارتر سوم‌/ پالایش نفت آبادان ۱۷ -المحرق بحرین ۱۲

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در کوارتر سوم ‌بازی برتری خود را به نمایش گذاشت. شاگردان سامری که در کوارتر قبلی نمایش قابل قبولی داشتند اما با بدشانسی رو به رو شده بودند توانستند نخستین امتیاز را بگیرند.

آن ها در ادامه کار هم بازی خوبی را ارائه دادند و با نمایش خوبی که در دفاع و حمله داشتند تیم حریف را با مشکل رو به رو ‌کردند و توانستند از حریفشان امتیاز بیشتری کسب کنند. با این حال بازی دو تیم نسبتا نزدیک بود و کار به سختی دنبال می شد .

شاگردان سامری در این کوارتر ۱۷-۱۲ پیروز میدان شدند.

کوارتر چهارم/ پالایش نفت آبادان 14 -المحرق بحرین 9

بازی در کوارتر چهارم به ویژه در ابتدای آن پر اشتباه دنبال شد و دو تیم نتوانستند امتیازی بگیرند تا این که سرانجام پالایشی ها نخستین امتیاز را کسب کردند.

در ادامه کار بازیکنان المحرق هر چه داشتند به کار گرفتند تا نتیجه بازی را برگردانند اما دفاع مستحکم ‌شاگردان سامری به آن ها تا دقایق ‌پایانی اجازه خودنمایی نداد.

در ادامه کار هم‌ بازی درخشان شاگردان ‌سامری باعث شد آن ها ۱۴-۹ برنده کوارتر چهارم باشند و در مجموع با برتری ۸۱-۶۹ پیروز میدان شدند و به مقام سوم آسیا دست یافتند.