چالش جدید علی کریمی؛ موفقیت در دو ماراتن دوبی و جایزه 250هزار دلاری!

کریمی این روزها سخت به دنبال آمادگی جسمانی بالا در کنار مربی بدنساز خود است تا بتواند با انگیزه و توان بدنی بالا در مسابقات دو ماراتن دوبی 2020 شرکت کند و مقام قابل قبولی نیز کسب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه ؛ این روزها هر کسی که می‌خواهد علی کریمی را ببیند کافی است به مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب برود تا بتواند پیش از ساعت 12 ظهر علی کریمی را ببیند. کریمی این روزها سخت به دنبال آمادگی جسمانی بالا در کنار مربی بدنساز خود است تا بتواند با انگیزه و توان بدنی بالا در مسابقات دو ماراتن دوبی 2020 شرکت کند و مقام قابل قبولی نیز کسب کند.

علی کریمی بعد از خداحافظی از فوتبال؛ به سمت مربیگری آمد اما در این مسیر برخلاف حضور به عنوان بازیکن، موفق نبود هرچند تواست در لیگ هفدهم سپیدرود را در لیگ برتر نگه دارد اما در فصل بعد به دلیل مشکلات بسیار در میانه راه از این تیم استعفا کرد و کنار رفت. خداحافظی کریمی از فوتبال به عنوان مربی باعث شد تا زندگی جدید او آغاز شود و حالا قصد دارد با حضور در مسابقات دو ماراتن چالش جدید زندگی خود را تجربه کندک.

کریمی حالا خیلی به رکوردی نزدیک شده که می تواند در مسابقات دوبی رتبه قابل قبولی را کسب کند هرچند قهرمان دو ماراتن نیز در این تورنمنت شرکت می کند اما کریمی که اهل چالش است نمی خواهد این فرصت را از دست بدهد. این روزها جواد کاظمیان نیز به عنوان یک حریف تمرینی این کاره و کاربلد در کنار جادوگر فوتبال آسیا تمرین می کند تا رفیقش از شرایط آرمانی دور نشود.

باید دید کاپیتان سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس در مسابقاتی که 4 بهمن ماه یعنی پس‌فردا در دوبی برگزار می شود چه عملکردی از خود برجای خواهد گذاشت؟